Prøverpåentil Skrevet 7. juli 2013 #1 Del Skrevet 7. juli 2013 Og hvor bor dere evt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisse_01 Skrevet 7. juli 2013 #2 Del Skrevet 7. juli 2013 Ja. Fikk i Krsand. Eller jeg fikk egentlig ikke. Men jeg ringte alle andre bhg eg ikke hadde søkt på, og 2 stk hadde ledige plasser. Så da fikk jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*oktobergutt 12* Skrevet 7. juli 2013 #3 Del Skrevet 7. juli 2013 Vi har ikke fått. Bor i Oslo.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samu Skrevet 7. juli 2013 #4 Del Skrevet 7. juli 2013 (endret) bor i Røyken. fikk barnehageplass fra hun er 8mnd. hun har ikke rett til plass før august 2014, men vi kom inn på 2.runde Endret 7. juli 2013 av samu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøverpåentil Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 7. juli 2013 Åh... vi bor i oslo og har ikke fått noe svar.. Kanskje jeg og må ringe rundt å høre om det er noe ledig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*oktobergutt 12* Skrevet 7. juli 2013 #6 Del Skrevet 7. juli 2013 Åh... vi bor i oslo og har ikke fått noe svar.. Kanskje jeg og må ringe rundt å høre om det er noe ledig Jeg ringte til barnehagekontoret... og fikk beskjed om at vi ikke hadde fått plass siden vi ikke hadde hørt noe. Men kan kanskje lønne seg å ringe rundt ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøverpåentil Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #7 Del Skrevet 7. juli 2013 Åh... vi bor i oslo og har ikke fått noe svar.. Kanskje jeg og må ringe rundt å høre om det er noe ledig Jeg ringte til barnehagekontoret... og fikk beskjed om at vi ikke hadde fått plass siden vi ikke hadde hørt noe. Men kan kanskje lønne seg å ringe rundt ja....Nei man har ikke fått plass.. men det er jo rullerende opptak.. så KAN jo dukke opp noe underveis:)Hvilken bydel er dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*oktobergutt 12* Skrevet 7. juli 2013 #8 Del Skrevet 7. juli 2013 Åh... vi bor i oslo og har ikke fått noe svar.. Kanskje jeg og må ringe rundt å høre om det er noe ledig Jeg ringte til barnehagekontoret... og fikk beskjed om at vi ikke hadde fått plass siden vi ikke hadde hørt noe. Men kan kanskje lønne seg å ringe rundt ja....Nei man har ikke fått plass.. men det er jo rullerende opptak.. så KAN jo dukke opp noe underveis:)Hvilken bydel er dere da? Ja det er sant Søndre Nordstrand.... dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøverpåentil Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #9 Del Skrevet 7. juli 2013 Åh... vi bor i oslo og har ikke fått noe svar.. Kanskje jeg og må ringe rundt å høre om det er noe ledig Jeg ringte til barnehagekontoret... og fikk beskjed om at vi ikke hadde fått plass siden vi ikke hadde hørt noe. Men kan kanskje lønne seg å ringe rundt ja....Nei man har ikke fått plass.. men det er jo rullerende opptak.. så KAN jo dukke opp noe underveis:)Hvilken bydel er dere da? Ja det er sant Søndre Nordstrand.... dere?Østensjø her:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Smiley* Skrevet 7. juli 2013 #10 Del Skrevet 7. juli 2013 Jepp. Fra 5 August. Blir rart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 8. juli 2013 #11 Del Skrevet 8. juli 2013 Og hvor bor dere evt? JA! Stjørdal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslomama Skrevet 10. juli 2013 #12 Del Skrevet 10. juli 2013 Åh... vi bor i oslo og har ikke fått noe svar.. Kanskje jeg og må ringe rundt å høre om det er noe ledig Jeg ringte til barnehagekontoret... og fikk beskjed om at vi ikke hadde fått plass siden vi ikke hadde hørt noe. Men kan kanskje lønne seg å ringe rundt ja....Nei man har ikke fått plass.. men det er jo rullerende opptak.. så KAN jo dukke opp noe underveis:)Hvilken bydel er dere da? Ja det er sant Søndre Nordstrand.... dere?Østensjø her:) Vi har ikke fått svar enda vi heller, men snakket med sjefen min og hun sa at det er et 4.opptak i slutten av juli nå og vi vil få beskjed da om det evt blir noe plass på oss Bor i gamle Oslo (fortsatt håp ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #13 Del Skrevet 10. juli 2013 Åh... vi bor i oslo og har ikke fått noe svar.. Kanskje jeg og må ringe rundt å høre om det er noe ledig Jeg ringte til barnehagekontoret... og fikk beskjed om at vi ikke hadde fått plass siden vi ikke hadde hørt noe. Men kan kanskje lønne seg å ringe rundt ja....Nei man har ikke fått plass.. men det er jo rullerende opptak.. så KAN jo dukke opp noe underveis:)Hvilken bydel er dere da? Ja det er sant Søndre Nordstrand.... dere?Østensjø her:) Vi har ikke fått svar enda vi heller, men snakket med sjefen min og hun sa at det er et 4.opptak i slutten av juli nå og vi vil få beskjed da om det evt blir noe plass på oss Bor i gamle Oslo (fortsatt håp ) Opptaket er løpende etter at de som fikk tilbud etter tredje opptak har gitt tilbakemelding. Vi har fått nå gjennom fjerde opptak. Siste frist for tilbakemelding fra barnehagekontoret om plass er i slutten av juli. Anonymous poster hash: ef3cf...f0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippimamma Skrevet 11. juli 2013 #14 Del Skrevet 11. juli 2013 vi fikk plass i stavanger pga prioritering fra hs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbamamma88 Skrevet 11. juli 2013 #15 Del Skrevet 11. juli 2013 Har inte fått plats, bor i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliane Skrevet 11. juli 2013 #16 Del Skrevet 11. juli 2013 Ja. Fikk i Krsand. Eller jeg fikk egentlig ikke. Men jeg ringte alle andre bhg eg ikke hadde søkt på, og 2 stk hadde ledige plasser. Så da fikk jeg Når fikk du plass? August eller nyåret? Vi skal til å flytte,og vil da ta en ringerunde i området vi skal il,men ønsker plass fra januar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå