Gå til innhold

Probiotika til baby!

☆chiquita☆

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk råd om det pga magevondt og sopp hos babyen. Og det finnes spesielt til baby. Så bare lurer på om noen andre har erfaring med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk tips om det av osteopaten som behandlet junior for magevondt. Han hadde hatt flere små pasienter som hadde brukt det med god virkning. Hos oss hjalp imidlertid behandlingene såpass at vi ikke trengte å starte med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) har vurdert osteopat også, og det er jo bra å høre det kan hjelpe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det i semper sine grøter fra Sverige, og vi merker stor forskjell på magen til mini når han får av disse, mindre luft og bedre "konsistens" på bæsjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har startet med å gi en kvart teskje hver dag, og det har god effekt på magen til prinsen. Mindre gråt pga magevondt på kvelden, noe som er godt for oss alle, og han får opp og ut lufta veldig greit :) jeg spiser omtrent det meste av mat :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har startet med å gi en kvart teskje hver dag, og det har god effekt på magen til prinsen. Mindre gråt pga magevondt på kvelden, noe som er godt for oss alle, og han får opp og ut lufta veldig greit :) jeg spiser omtrent det meste av mat :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den bare på helsekosten i byen, men ser man kan bestille på nett også. Verdt et forsøk :) Ga storebror en dose ikveld da han klagde på magevondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det syns jeg absolutt. Har brukt der i en liten uke nå, og det har vært veldig bedring. Hadde litt vondt u magen i går, men det går fortere over og han sover bedre. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og storebror ville ha en dose i dag også, for det var jo megakult å kunne spise en million snille bakterier som kunne krige mot de onde bakteriene som lagde magevondt :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...