Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For det var et skikkelig latterkick fredag kveld 28/6 som satte i gang hele fødselen. Sa til mannen: "Nå tror jeg det skjedde noe eller så tissa jeg på meg". 

Kom ikke mye vann, men ettersom riene ble hyppigere og lengre utover natten tok vi en tlf til Ahus. 0530 var vi inne og kl 14 så hun dagens lys.

Hun kom i uke 35+2 - så pakk fødebaggen tidlig!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062606-augustbarn-ble-junibarn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye :) då er det hvertfall to augustmager som har født i uke 35! Eg føler selv mye har forandret seg den siste uken og er "redd" lillegutt kommer før 16 august! Men håper han holder seg inne til uke 37 hvertfall :) då kommer mannen fra Nordsjøen!

Annonse

Gratulerer så mye! Fødte selv samme dag, srlv om jeg hadde termin 4.August, startet med vannavgang her også, så kan skrive under på at ting kan skje fort! :)

Lurer også på hvordan jenta deres har det, lengde og vekt, samt pust og sånn. Vi var igjennom litt komplikasjoner, og må fortsatt mate på sonde.

Kanskje du synes det er ok at jeg sender deg en privat melding?

Vi har jo opplevd noe av det samme:)

Tips: det finnes en Facebookgruppe som heter prematur (public) og en som heter Prematur - lukket. Der er det kjempemange flotte damer med masse erfaring. Ingen av dere har jo heldigvis så veldig premature barn, men dere kommer til å få svar på alle spørsmål der :-)

Bare vær obs på at den som heter Prematur er helt åpen og alle kan se hva som skrives der. Tabbet meg ut litt på det, og skrev mye mer enn jeg ville ha skrevet public på Facebook, og mange kjente og halvkjente som ikke en gang visste at jeg var gravid fikk med seg at jeg sto i fare for å føde tidlig.

Endret av Barbarella og froskebarna
  • 2 uker senere...

Gratulerer så mye!

Kan du fortelle mer om hvordan det har gått med deg og babyen? Vekt og lengde? Klarte hun å puste normalt etter fødselen?

Har termin 6. August, men har følelse på at det blir fødsel snart :P

Hei

Ja vi var veldig heldige å få en frisk men liten prinsesse som ikke har trengt ekstra pustehjelp.

Lykke til med fødselen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...