Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er bare kynnere. de er ikke farlige, men forferdelig ubehaglige kan de være. det er bare livmora som øver seg til fødselen, og fysisk aktivitet, selv moderat kan sette igang slike kynnere. I mitt første vangerskap kjente jeg ikke så mye til det, men når lillebror lå i magen, så hadde jeg det masse masse. Nå er jeg bare 11 uker på vei med nummer tre, men jeg regner med at de vil dukke opp også denne gangen. Spesielt siden jeg har en aktiv toåring å ta meg av også.. hehe..

• 1 måned senere...

Annonse

Har måtte slutte å gå turer nå. Er 29 uker og får så vonde kynnere. De har kommet etter uke 26 og har rett og slett sluttet med mine halv timers turer. Har gått siden første ukene men klarer det rett og slett ikke mere. Hvis jeg tar det med ro på dagen har jeg det mye bedre om kveldene.

Jeg er 31 uker og har hatt kynnere siden uke 15-16 (husker ikke nøyaktig når), er førstegangs. Men har lest på jordmor Siri sin side at alle gravide har kynnere fra ca uke 12 men at førstegangsfødende som regel ikke kjenner det før på slutten. Før de siste ukene så har jeg hatt kynnere sjeldent, men nå har jeg det nesten daglig og det er når jeg er aktiv, f.eks på butikken, en liten gåtur (blir ikke langt pga bekkensmerter) ol. Det går over når jeg stopper opp ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...