Gå til innhold

Hvordan er formen jenter? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Formen er helt grei. Noen dager er jeg kvalm, blir fort varm men ellers bra :)

Jeg gled-gruer meg veldig til fødselen! Er førstegangs så aner ikke hva jeg har i vente :)

23+0 i dag :)

Jeg er annengangs og 15+0 nå :) Fødsel er enestående, finnes ikke lik! Håper din blir like fin som min :) Med førstemann var jeg spent og redd og nervøs og alt på én gang, nå bare gleder jeg meg :)

Annonse

Kjenner at det røyner på faktisk... Uke 26 nå. Snart 3 trimester. Er vel "lov" å få tilbake plager snart. Ryggvondt, finner ikke gode stillinger om natta, strekksmerter her og der, det stikker i puppene, ofte på do å tisse pga økende trykk, smerter øverst i livmor pga dårligere plass (allerede ja) :/

Såe. Ja, ser fram til fødsel!!! Selv om det er minst 12 uker unna! :s

Kjenner at det røyner på faktisk... Uke 26 nå. Snart 3 trimester. Er vel "lov" å få tilbake plager snart. Ryggvondt, finner ikke gode stillinger om natta, strekksmerter her og der, det stikker i puppene, ofte på do å tisse pga økende trykk, smerter øverst i livmor pga dårligere plass (allerede ja) :/

Forstår deg veldig godt, husker halsbrann og bekken som det verste på slutten :) Heldige deg som er nærmere mål :)

Forstår deg veldig godt, husker halsbrann og bekken som det verste på slutten :) Heldige deg som er nærmere mål :)

Der minnet du meg på halsbrann... Fått dette den siste uka. :/ Men det finnes det jo hjelp for (til en viss grad hvertfall!) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...