Gå til innhold

Tid på pupp..

Anbefalte innlegg

Dagens teite spørsmål:: vesla mi spiser knappe 2-3minutter på hver pupp før hun kaver og ormer seg i fanget. Det går mellom 2og3timer mellom måltidene. Er det flere med superspisere? Hun sover vanligvis fra 18:30/1900-04/05:30 på natten så hun får tydeligvis i seg nok mat, men er dette vanlig i 4-5måneders alderen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062550-tid-p%C3%A5-pupp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke uroet meg så lenge hun legger på seg og sover godt. Men ammer du på begge ved hver måltid? Bare spør fordi jeg lurer.. :) Her tar det alt fra ca 5 min til en halvtime, men som oftest ca 5-10 min. Ammer bare på det ene.. Min sover også godt på natten, ca 21 til halv 4/5 og så en gang til varierer om det er morgen da eller ikke. Er 11 uker.

jeg ammer på begge. så et måltid varer med andre ord rundt 10 minutter maks. jeg vet at dette er luksus-har vært oppe i at måltidene har vart i en time:) jeg synes bare at 10min på begge pupp er så lite tid..

Min jente legger også veldig godt på seg selv om hun bare spiser 2-3 min på hver pupp, med mindre hun vil ha litt kos også :) Litt opp og ned om hun vil ha fra begge i et måltid eller ikke. Går 2-3 timer mellom hvert måltid, bortsett fra på natta, da sover hun 6 timer før hun vil ha mat. Hun har vært slik fra rundt 4 mnd, er 6 mnd nå, fullammes enda med unntak av noen få t-skjeer grøt i løpet av dagen. Hun veier 9,2 kg så hun er tydeligvis en veldig effektiv spiser :)

Annonse

Ble bare så overrasket over hvor lite tid jentungen faktisk brukte, men vekten går oppover og kjakene blir rundere og rundere for nesten hver dag, så mat får hun iallefall i seg. Godt å bare få bekreftet at det er flere med samme fenomen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...