Gå til innhold

Brun utflod etter dusj...!

Anbefalte innlegg

Har hatt eg forferdelig dag! Etter dusjen i morges, kom det brunt på papiret ved dobesøk! Var bare den ene gangen, og har gått over til litt vanlig utflod nå! Har hatt MA tidligere, men da oppdget jeg det med friskt blod! Åh! Er helt nedrult her nå! Andre som har opplevd dette??? Jeg skal liksom være 6+0 i dag!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062548-brun-utflod-etter-dusj/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det, men kom litt friskt blod på papiret i dag tidlig, då må nok bare innse at det er nok en MA! Skulle ønske det var en SA og kroppen bare kunne ordnet opp selv! Hadde vert så mye bedre! Men men! Får kåmme meg til legen i morgen...! Lykke til videre alle sammen!

Annonse

nå tror jeg kankje du tar litt av her? Det er flere tråder her inne som viser at det er helt normal og rett og slett ufarlig å ha små blødninger /spottinger i svangerskapet...

Har du mistet før?

Jeg spottet selv uke 5-7 altså i to uker, hvor jeg hadde friskt blod, og brunt blod om hverandre. Hadde UL, og alt var fint, så ett bittelite hjerte som banket.

Forrige uke begynte tykk og brunlig utflod, var igjen på UL, og igjen så alt fint ut. er nå i uke 11.

Skal på ul i dag kl 14.00! Vi har bare syket oss skikkelig ned, for sist gang når vi var på ul, med store forventninger og ingen tegn til liv....! Ubeskrivelig vond følelse!!!! Men er uansett bare 6+2 i dag, så de sa at det var stor sjangs for at de ikke kunne se noe uansett! Men men..! På ul skal jeg samme hva!!

Annonse

Ble ikke LITT klokere en gång! Var for tidlig! Men etter "banyverden" skal det være mellom 9-14mm denne uka! Det var noe der på 8,79mm, men han kunne ikkje si om det var en slimklump ellar noe ant! Så må bare vente til svar på blodprøven i morgen! Han reinte ut at vist det var som det skulle, kunne vi tidligst se et foster 15/7, altså på mandag....! Åh! Blir gal!

Hei. Ville berre og tilføye at litt brunt på papiret kan vere heilt normalt : ) og sannsynlegvis er alt ok. Håpar du får ny ul snart og at dei då finner hjertelyd. Eg har høyrt at ein bør vere 6+3 (det var grensen til volvat) for at ein skal sjå noko, og dei vilgjerne at ein er minst 7 veker. Dei store sjukehusa tar deg ikkje inn så tidleg uansett har eg erfaring med. Sjølv brukar eg priv. Gyn. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...