Gå til innhold

hvem skal fjerne jord haugen på grav plass.?

Anbefalte innlegg

Gjest Morn du
Skrevet

Gravlagt og jordhaugen heter det. Begge ordene er ett ord, sammensatt av to, som det heter i 20 spørsmål.

Kutt ut, er det mulig. Må skrivefeil kommenteres hele tiden, herregud så lei jeg blir av rettskrivningspolitiet her inne

Synes det er kult jeg :-)

Slitsomt å lese innlegg med masse feil.

Gjest Gullguttene
Skrevet

Tenk om alle gravstøttene hadde store hull eller kuler for seg. Mulig jeg er helt på bærtur.

Det er vanlig at gravene synker litt sammen, og at gartnerne dermed fyller på med jord for å gjøre plenen mer plan (!)

Og det er forresten lite bær på kirkegårdene :lol:

Jeg beklager at jeg ordla med dårlig, fant ikke de rette ordene, gitt ;)

Skrevet

Er det ingen andre som synes det er litt feil å la debatten handle om skrivefeil når hi sansynligvis er et menneske som snakker om grava til noen hun har mistet? Joda, selvfølgelig kan det være irriterende med store mengder skrivefeil, men man kan da likevel ha folkeskikk nok til å ikke påpeke det på redpektløse måter og i alke situasjoner.

Det er, som flere har nevnt, ikke de etterlattes jobb å planere graven. Dette gjøres når graven er klar for det. At andre har fått det gjort før kan skyldes at kistene er laget av forskjellig materiale. Uansett gjøres det når det er mulig.

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Er det ingen andre som synes det er litt feil å la debatten handle om skrivefeil når hi sansynligvis er et menneske som snakker om grava til noen hun har mistet? Joda, selvfølgelig kan det være irriterende med store mengder skrivefeil, men man kan da likevel ha folkeskikk nok til å ikke påpeke det på redpektløse måter og i alke situasjoner.

Det er, som flere har nevnt, ikke de etterlattes jobb å planere graven. Dette gjøres når graven er klar for det. At andre har fått det gjort før kan skyldes at kistene er laget av forskjellig materiale. Uansett gjøres det når det er mulig.

Tenkte det samme, men det er viktig å ha fokus på de viktige tingene i livet, vet du! Så får man heller blåse i at hi muligens er i en sårbar situasjon.

Skrevet

Jeg ser det fra en annen side. Synes det er ok at noen påpeker mine stavefeil. Da lærer jeg litt av det! Så det kan være ganske positivt også!

Anonymous poster hash: 1116c...1fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...