Heleni89 Skrevet 6. juli 2013 #1 Del Skrevet 6. juli 2013 Hei alle sammen er en engstlig mor som trenger å bli roet ned. Har en nydelig sønn som fylte ett år 9. Juni i år.. i februar/mars i år så merket jeg en liten kul baki nakken hans mot bakhodet på samme høyde som øret. Den har vokst litt nå. Kanskje på en str på en ert eller biiittelitt større. Vanskelig å si.. dro til en turnuslege først som bare skremte meg med å ta en blodprøve for å ikke se omnd var leukemi. Ringte fastlegen hans så min mor tok han med dit. Hun sa det trolig var lymfeknute for han hadde en bitteliten på andre siden også å to små i lysken. Hun ba mamma si til meg at jeg skulle ta det med ro å se de ann i ett par ukers tid. Jeg vet de ikke blir borte for han har hatt det i ett halvt år snart. Ellers er han en suuper aktiv gutt, sjeldent syk, sover godt når han skal og er blid dagen lang. Han var forkjølet med feber i tre dager for litt over en månede siden med vondt i øret en god tid etterpå. Ellers har han plutselig fått masse nye tenner. Er det noen av deres vakre barn som har kjennlige lymfeknuter som ikke går bort? Tror dere at jeg kan slå meg til ro med dette så lenge han er frisk. Leukemi er vel en mors største mareritt!!! Takker sååå mye for erfaringer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #2 Del Skrevet 7. juli 2013 Hei! Jeg fant og to store kuler i lysken på mi jente da ho var ca 9 mnd, og de ble litt større over en periode på 2 mnd. Tok kontakt med hs først og ho sa at ho trodde det var hovene lymfekjertler men sa det var best å ta en tur til legen. Det gjorde vi og legen sjekket hele jenta og fant flere hovene lymfekjertler og sa det var helt normalt for et barn på den alderen, for kroppen møter så mye nytt av bakterier osv at lymfene hovner opp i tide og utide. Eneste vi måtte passe på var å sjekke de en gang i uka og om de ble større skulle vi komme tilbake. Men de har blitt borte hver eneste en. Jeg forsonte meg gost med det legen sa, men skjønner at du ble skremt mtp leukemi, det hadde jeg og blitt om legen hadde sakt det. Men om du leser deg litt opp på leukemi så kan du fint se etter andre symptomer og evt stole på at legen vet hva han gjør, vil nok tro at om de prøvene legen din tok av gutten din hadde vist så mye som et liiite tegn på at noe var galt i den retningen ville han bli sjekket opp. Vent noen uker og følg med på klumpene og blir de ikke mindre/borte så ta deg en tur til for å være på den sikre siden Anonymous poster hash: 4492e...d4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heleni89 Skrevet 8. juli 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 8. juli 2013 Tuuusen takk for beroligene svar de tok ikke prøver av han. Kulen er iallefall ikke større men den er der. Hann er i tipp topp form, så det beroliger meg litt. Hvor lang tid tok det for kulene var borte og hvor store var dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå