Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi vurderer å kjøpe søskenvogn, siden det blir bare 2,5 år mellom lillebror og mini i magen. Men, jeg tror ikke vi skal kjøpe en sånn side om side vogn. De er store, og vi kommer ikke til å bruke den så mye at det er nødvendig. Derfor så lurer jeg på om noen har erfaring med vogner der storesøsken sitter bak bagdelen. Som f.eks Emmaljunga  Super Viking

http://www.emmaljunga.com/no/Barnevogner/Velg_din_vogn/Super_Viking-1961.html) .

Og om noen vet prisen på denne. Den kommer jo ikke i salg før utpå høsten tror jeg. Bugaboo Donkey er også en vogn jeg vurderer. Noen som har noen innspill

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062498-s%C3%B8skenvogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kjøpte nettopp Babyjobber City Mini GT Double. Jeg hadde aldri fått gutten min på 2,5 oppi et trangt rom bak bagen. Vi valgte en som er to i bredden i stedet. Også fordi sportsdelen på denne vognen var den lengste jeg fant. er fornøyd med vognen så langt, og den er ikke så stor og uhamslig som jeg først trodde. Ang. Emmaljungaen, så ville jeg sjekket dimensjonene på delene mot monkey varianten. Den var veldig liten og kunne ikke blitt brukt av min gutt ihvertfall. :-)

Hei!

Jeg har samme problemstiling som deg. Har en datter som vil være 21 mnd når lillesøster kommer.

har også tenkt på donkey, men den er så dyyyr...

Liker veldig godt at der kan du vende sportsvogn både mot og fra deg, og har allerede en bugaboo bee +, og liker bugaboo veldig godt. Ellers har jeg sett litt på tfk også.. men er veldig usikker....

• 3 uker senere...

Jeg ville sett hvordan det er å få ungen opp i bakerste setet og hvor tung den blir å trille. Jeg synes det ble klønete og trangt og kjøpte tfk sin. God plass til begge, og samtidig ikke så mye bredere enn en vanlig vogn. Ville sett på den også. Se også på rygglengden og om setet kan legges ned, kjipt om begge vil sove og eldste sitter og henger.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...