Gå til innhold

Bilstol...

*oktobergutt 12*

Anbefalte innlegg

Leser det er påbudt med bakovervendt bilstol til barnet er 9 kg. Min gutt er straks 9 mnd og veier ca 11 kg. Vi fikk låne en bilstol når vi var på en liten reise som var forovervendt.... og han likte seg såååå mye bedre i bilen. Ble ikke så fort utolmodig pluss han fikk jo med seg mye mer. Virket som han koset seg mye mere. Noen med erfaringer? Eller sverger dere alle til bakovervendte bilstoler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når barnet er så lite så sverger vi til bakovervendt ja. Men vi er ikke nazi på at de må være 4 år når vi snur de. Men 9 mnd er alt for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er alt for tidlig med forovervendt bilstol når de bare er 9 mnd. Gutten min er 9 mnd og hadde aldri vurdert å ha det forovervendt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvor koselig det hadde vært om de fikk sitte løst i bagasjerommet med leketeppe og alle lekene sine.

Anonymous poster hash: fb39d...a59
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvor koselig det hadde vært om de fikk sitte løst i bagasjerommet med leketeppe og alle lekene sine.

Anonymous poster hash: fb39d...a59

Kjempe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her sitter eldste på 1, 5 fremdeles bakovervendt og d skal hun gjøre så lenge som mulig (til 4 år).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest at det er anbefalt at barn bør sitte bakovervendt frem til de er 4 år gamle, men hvordan blir det da plass til beina deres? Hvilken barnestol bør man velge for at dette skal være mulig å gjennomføre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser det er påbudt med bakovervendt bilstol til barnet er 9 kg. Min gutt er straks 9 mnd og veier ca 11 kg. Vi fikk låne en bilstol når vi var på en liten reise som var forovervendt.... og han likte seg såååå mye bedre i bilen. Ble ikke så fort utolmodig pluss han fikk jo med seg mye mer. Virket som han koset seg mye mere. Noen med erfaringer? Eller sverger dere alle til bakovervendte bilstoler?

Vi snudde eldste da hun var 2,5år!

Hadde ikke snudd ved 9mnd, men jeg vet at i mange andre land sitter de forovervendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snudde eldste da hun var 2,5år!

Hadde ikke snudd ved 9mnd, men jeg vet at i mange andre land sitter de forovervendt.

Nei har ikke tenkt til å snu. Trenger ny bilstol snart så blir nok bakovervendt da også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...