*oktobergutt 12* Skrevet 6. juli 2013 #1 Del Skrevet 6. juli 2013 Leser det er påbudt med bakovervendt bilstol til barnet er 9 kg. Min gutt er straks 9 mnd og veier ca 11 kg. Vi fikk låne en bilstol når vi var på en liten reise som var forovervendt.... og han likte seg såååå mye bedre i bilen. Ble ikke så fort utolmodig pluss han fikk jo med seg mye mer. Virket som han koset seg mye mere. Noen med erfaringer? Eller sverger dere alle til bakovervendte bilstoler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Smiley* Skrevet 6. juli 2013 #2 Del Skrevet 6. juli 2013 Når barnet er så lite så sverger vi til bakovervendt ja. Men vi er ikke nazi på at de må være 4 år når vi snur de. Men 9 mnd er alt for lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisse_01 Skrevet 6. juli 2013 #3 Del Skrevet 6. juli 2013 Syntes det er alt for tidlig med forovervendt bilstol når de bare er 9 mnd. Gutten min er 9 mnd og hadde aldri vurdert å ha det forovervendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødhette <309+<312 Skrevet 6. juli 2013 #4 Del Skrevet 6. juli 2013 Nei, hadde ikke vurdert det i det hele tatt. Sjekk ut denne linken: http://www.tryggtrafikk.no/Tryggest+bakovervendt.b7C_wJfWYe.ips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #5 Del Skrevet 11. juli 2013 Tenk hvor koselig det hadde vært om de fikk sitte løst i bagasjerommet med leketeppe og alle lekene sine. Anonymous poster hash: fb39d...a59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisse_01 Skrevet 11. juli 2013 #6 Del Skrevet 11. juli 2013 Tenk hvor koselig det hadde vært om de fikk sitte løst i bagasjerommet med leketeppe og alle lekene sine. Anonymous poster hash: fb39d...a59 Kjempe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlotte1988 Skrevet 11. juli 2013 #7 Del Skrevet 11. juli 2013 Her sitter eldste på 1, 5 fremdeles bakovervendt og d skal hun gjøre så lenge som mulig (til 4 år). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvador Skrevet 11. juli 2013 #8 Del Skrevet 11. juli 2013 Har lest at det er anbefalt at barn bør sitte bakovervendt frem til de er 4 år gamle, men hvordan blir det da plass til beina deres? Hvilken barnestol bør man velge for at dette skal være mulig å gjennomføre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 11. juli 2013 #9 Del Skrevet 11. juli 2013 Leser det er påbudt med bakovervendt bilstol til barnet er 9 kg. Min gutt er straks 9 mnd og veier ca 11 kg. Vi fikk låne en bilstol når vi var på en liten reise som var forovervendt.... og han likte seg såååå mye bedre i bilen. Ble ikke så fort utolmodig pluss han fikk jo med seg mye mer. Virket som han koset seg mye mere. Noen med erfaringer? Eller sverger dere alle til bakovervendte bilstoler? Vi snudde eldste da hun var 2,5år! Hadde ikke snudd ved 9mnd, men jeg vet at i mange andre land sitter de forovervendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*oktobergutt 12* Skrevet 11. juli 2013 Forfatter #10 Del Skrevet 11. juli 2013 Leser det er påbudt med bakovervendt bilstol til barnet er 9 kg. Min gutt er straks 9 mnd og veier ca 11 kg. Vi fikk låne en bilstol når vi var på en liten reise som var forovervendt.... og han likte seg såååå mye bedre i bilen. Ble ikke så fort utolmodig pluss han fikk jo med seg mye mer. Virket som han koset seg mye mere. Noen med erfaringer? Eller sverger dere alle til bakovervendte bilstoler? Vi snudde eldste da hun var 2,5år!Hadde ikke snudd ved 9mnd, men jeg vet at i mange andre land sitter de forovervendt. Nei har ikke tenkt til å snu. Trenger ny bilstol snart så blir nok bakovervendt da også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå