Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #1 Del Skrevet 6. juli 2013 Hei. Prøver her også da jeg ikke fikk noe svar på Bli Gravid:) Skriver her i håp om at noen kanskje har vært borti noe lignende . Litt om meg (oss): Kort fortalt har vi vært prøvere i 2 år. Vi har en datter på 3 men blir visst ikke gravid igjen. Fått påvist AMH under 1 og det forklarer alt .I tillegg fikk mannen påvist litt lite svømmere. Det var det det sto i brevet. Har regelmessige menstruasjoner på 27-29 dager. Står i kø og venter på innkalling til prøverør. Mensen denne mnd kom som forventet på torsdag som var. De siste årene har jeg ikke blødd så mye og max 3 dager. Denne mnd var det enda mindre enn før og på lørdagen var det helt slutt. På søndag begynte det og stikke voldsomt i h eggstokk. Kom og gikk utover dagen og samtidig kom det noen freske hetetokter snikende. Disse hetetoktende har fortsatt i større og mindre grad helt til i dag. Og i stad når jeg var på do ser jeg plutselig at jeg blør igjen...ikke mye. Ikke nok til tampong,har kun et truseinnlegg. Kommer blod på papiret når jeg tørker meg (huff sorry) men ikke så mye i trusa. Blodet varierer fra helt lyst rosa til noe mørkere som vanlig blod ,og så litt brunt...Men ikke mye altså. Og ingen smerter. Lurer på om dette kan være tegn på overgangsalderen? Er lav amh det samme som begynnende overgansalder? Gyn sa at de ander prøvene var fine men jeg vet ikke hvilken prøver som ble tatt foruten AMH. Hetetokter og uregelmessig mens er vel tegn på overgangsalder? Samtidig har jeg lest at overgangsalder begynner med uregelmessige kraftige blødninger over en periode. Dette er min første uregelmessige blødning. Huff...jeg håper ikke alle egg er borte og at det er overgansalderen:( Jeg er forresten 35! Håper noen vet litt mer enn meg:) Anonymous poster hash: ce30a...70a Anonymous poster hash: 19f00...042 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062468-hetetokter-og-bl%C3%B8dninger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 20. juli 2013 #2 Del Skrevet 20. juli 2013 En amh under 1 behøver ikke bety alt...flere har blitt gravide for det, inkl meg selv ..at mannen din har få svømmere vil selvfølgelig minske sjansene. Du kan ha uregelmessige blødninger og føle hetetokter uten at du er i overgangsalder. Syklusene er forskjellige, og vi kan ha perioder hvor kroppen reagerer annerledes av diverse årsaker Prøv å ikke stresse. Det ordner seg helt sikker når dere får komme inn til prøverør! lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062468-hetetokter-og-bl%C3%B8dninger/#findComment-145531290 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2013 #3 Del Skrevet 20. juli 2013 En amh under 1 behøver ikke bety alt...flere har blitt gravide for det, inkl meg selv ..at mannen din har få svømmere vil selvfølgelig minske sjansene. Du kan ha uregelmessige blødninger og føle hetetokter uten at du er i overgangsalder. Syklusene er forskjellige, og vi kan ha perioder hvor kroppen reagerer annerledes av diverse årsaker Prøv å ikke stresse. Det ordner seg helt sikker når dere får komme inn til prøverør! lykke til! Tusen takk for svar Siden jeg postet dette innlegget har jeg testet svakt svakt positivt på 10 billigstrimler. Og negativt på clearblur digital og en annen test fra billigtester. Tror jeg mest sannsynlig har hatt en veldig tidlig sa denne syklusen eller en kjemisk . Hadde jeg vært gravid vil jeg tro at testene hadde vært sterkere nå . Den første tok jeg første spott dag og den var ultrasvak . Så svak at jeg ikke trodde på at jeg så rett. 3 dager etterpå var den tydelig men samme dag igjen 2 timer etterpå var den nesten ikke synlig igjen . Derfra til nå har det gått enda en uke og testen i dag var fortsatt bare svak . I tillegg verker det litt i h eggstokk. Så jeg skal prøve å få en time hos gyn på mandag. Er livredd for at dette er et svskp utenfor livmoren:( Anonymous poster hash: 19f00...042 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062468-hetetokter-og-bl%C3%B8dninger/#findComment-145531536 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 22. juli 2013 #4 Del Skrevet 22. juli 2013 Så spennende tenker jeg du kan jo være gravid! eller..?det er mandag idag ja, har du vært hos gyn? Jeg forstår ikke at du orker å ta så mange tester hehe... hadde blitt helt koko. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062468-hetetokter-og-bl%C3%B8dninger/#findComment-145535020 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2013 #5 Del Skrevet 22. juli 2013 Så spennende tenker jeg du kan jo være gravid! eller..?det er mandag idag ja, har du vært hos gyn? Jeg forstår ikke at du orker å ta så mange tester hehe... hadde blitt helt koko. Jeg har jo blitt helt koko:) haha Jeg har ringt rundt til alle gyn i området... Og ALLE har ferie ;( tidligste time jeg kunne få var i neste uke. Koko som jeg er tok jeg en test til på lørdag. Strimmel fra billigtester . Den ble svakt positiv den også , men allikevel sterkere enn noen av de andre. Tok i tillegg en vanlig test også fra billigtester fra samme urin og den var blendahvit! Jeg er nok ikke gravid ... Selv om det hadde vært deilig Siste mens hadde jeg 27 juni og så spottet jeg jo brunt en uke etter det. En test ville vært positiv nå..altså de andre testene. Begynner og lure på strimmeltestene jeg. Blir det strek på de uansett ? Noen er så svake at jeg må virkelig vri og vende i riktig lys for og se de, men de fleste har en ganske tydelig strek. Den sterkeste er både rosa / lilla og bred også. Den tok jeg torsdag for en og halv uke siden . Ikke fått så sterk etter det. Men får vel bare innse det var en kjemisk . Er jo umulig og være over 4-5 uker på vei uten og få positiv på cb digital vil jeg tro Anonymous poster hash: 19f00...042 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062468-hetetokter-og-bl%C3%B8dninger/#findComment-145535335 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 23. juli 2013 #6 Del Skrevet 23. juli 2013 Jammen ikke godt å vite..selv med all den infoen du har lagt ned jeg hadde ventet en uke. det kan skje så mye rart.. God natt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062468-hetetokter-og-bl%C3%B8dninger/#findComment-145538009 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2013 #7 Del Skrevet 24. juli 2013 Nei lett skal det ikke være Har nok innfunnet meg med at det ikke er noen ting der. Men man blir jo tullerusk av og håpe og prøve . Så da blir det gjerne at man ikke utelater noen detaljer når man poster det her. Haha:) Nå venter jeg bare på mensen som skal komme i morgen om det ikke hadde vært for alt dette tullet .. Så gir den noen ekstra dager denne syklusen . Håper den kommer kjapt så vi ikke kaster bort noe mer tid ) Anonymous poster hash: 19f00...042 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062468-hetetokter-og-bl%C3%B8dninger/#findComment-145538923 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå