Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 Litt usikker på om jeg burde bestille time hos legen? Har tatt 2 digitale tester, 2 moringer på rad nå, begge viste posetiv. Leste en plass at legen ikke gjør så mye før uke 8-10 uansett. Er det like greit å vente noen uker, at det er mere sikkert? Hva gjør dere? Hilsen en ekstremt usikker førstegangsgravid (?!?!) Anonymous poster hash: 096f6...31b
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #2 Skrevet 6. juli 2013 Ja, du kan vente med mindre det er snakk om noe spesielt (at du tar sterke medisiner, ol). Jeg gikk første gang da jeg var 8 uker. Anonymous poster hash: 9d6ed...0e7
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #3 Skrevet 6. juli 2013 Eg har begge gangene ringt med en gang jeg har fått pos test. Og spesielt nå som d er ferie. Da får jeg time som passer meg istedenfor å måtte ta d som er ledig. Hvis du ikke vil inn før uke 8 så trenger du d jo ikke. Anonymous poster hash: 45ca4...138
Heklemamma Skrevet 6. juli 2013 #4 Skrevet 6. juli 2013 Jeg har ringt med en gang etter positiv test. Men nå har det blitt gjort endringer som fører til at de obligatoriske blodprøvene ikke blir tatt før i uke 12. Men den første kontrollen har man som oftest mellom uke 8 og uke 12. Jeg velger å gå kun til JM jeg da. Da legen min desverre ikke kan så mye om svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå