♥ perla ♥ Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 Vannet mitt gikk i natt, klokken ett etter det gikk det over til rier med først 8 minutt mellomrom, og er nå nede mellom 5-7 minutt var innom føden nettopp, men ble sendt hjem da de trudde det enda ville drøye noen timer før det er nødvendig med hjelp, men de tror det blir fødsel i løpet av dagen veldig spennende det her! Snart har vi jenta våres! <3 men fyyyy hvor vondt riene stråler ned i låra! Det hadde jeg ikke trodd!
**My little Miss drama and I** Skrevet 6. juli 2013 #6 Skrevet 6. juli 2013 lykke til litt misunnelig da jeg har termin nesten samtidig som deg (litt før) men unner deg det og ja det er vondt, men sååå verdt det
Gjest Trulte med to små Skrevet 6. juli 2013 #7 Skrevet 6. juli 2013 Å så heldig!! masse lykke til med fødsel og en fin dag å få premien sin på!
3smaa Skrevet 6. juli 2013 #10 Skrevet 6. juli 2013 Lykke til Du må huske å oppdratere oss utålmodige damene
Queenmee Skrevet 6. juli 2013 #11 Skrevet 6. juli 2013 Masse lykke til! Det er så verdt smertene! Spennendeeee!
♥ perla ♥ Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #12 Skrevet 7. juli 2013 Da har jeg altså født! den vakre jenta våres ble født klokken 20.09, den 06.07. :)aktiv fødsel var ca 7 timer hun er den nydeligste og mest dyrebare skatt en kan tenke seg! Så lykkelig!!<3 sender fødestøv til dere andre fødeklare og ønsker lykke til!
Gjest Trulte med to små Skrevet 8. juli 2013 #17 Skrevet 8. juli 2013 Gratulerer så mye med den fine jenta! Kos dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå