Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slutta rundt uke 12 jeg ... Så ser jeg at enkelte steder står det at man skal ta det lenger ?? Burde jeg begynne igjen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har kun effekt i første trimester, meb skader ikke om du f.eks spiser opp glasset

Skrevet

tok bare til uken 12

Anonymous poster hash: 28e3a...8da
Skrevet

Jeg fikk beskjed av min jordmor å gjerne ta i hele svangerskapet da hun trodde det hadde effekt etter 1.trim. :)

Skrevet

Min lege på IVF klinikken sa jeg kunne slutte i uke 12. Tok til uke 13 og droppa så alle prenatal vitamins pga spying. Nå tar jeg en annen pakke for gravide og ammende sånn nå og da, og i den er det også folat.

Skrevet

Tenkte å ta ferdig glasset, også er det jo folat i alle disse vitamintilskuddene nesten  :)

Skrevet

Jeg tar folat hver dag hele året rundt, jeg. Gravid eller ei. Går på antidepressiva og psykiater og nevrolog anbefaler folsyre til alle som sliter med depresjon og går på SSRI.

De fleste får dessuten for lite folsyre fjennom maten og tilskudd av det er ikke farlig uansett.

Anonymous poster hash: 6f51b...12f
Skrevet

Spiser denne vitaminpakken for ammende og gravide, syns det er veldig greit at både mitt og babyen behov er dekket i graviditeten, pleier ikke ta vitaminer utenom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...