Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Hva kan jeg forvente... Anonymous poster hash: 0dce9...a45
*Lykkeliten* Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 (endret) Hos meg kom kvalmen ca 5+4. Trøttheten i uke 6.. Ømme bryster fikk jeg rundt uke 6-7. Er fortsatt kvalm og trøtt, er 8+4 idag Endret 5. juli 2013 av *Lykkeliten*
Heklemamma Skrevet 6. juli 2013 #3 Skrevet 6. juli 2013 Ca uke 5-6. Da kom kvalmen kastet over meg, og har vært der siden. Er nå i uke 11. Håper det går over snart, for dette er uutholdelig slitsomt.. Ømme bryster fikk jeg også tidlig. Dette er min tredje, og jeg er overbevist om at det er jente, for når jeg fikk datteren min i 2007, så hadde jeg også vannvittig ømme bryster. men når gutten kom i 2011, kjente jeg ikke noe til det i det hele tatt. Samme med kvelmen.
Beibi2014:) Skrevet 6. juli 2013 #4 Skrevet 6. juli 2013 Kvaml siden uke 5, men nå en voldsom opptrapping. Trøtt oc kvalm konstant. Leter desperat etter måter å få det bedre.. tenker hele tiden at det er et godt tegn og at det slipper taket etter uke 12. Bare å bite tenna sammen for i dag er det full rulle med barn, mann og familiefest..:/ koselig og fryktelig slitsomt.
LizbethOsnes Skrevet 6. juli 2013 #5 Skrevet 6. juli 2013 Ømme bryster og veldig trøtt og raskt sliten fra uke 6 til 11 cirka. Etter dette hadde jeg ingen symptomer før uke 18 når bekkenløsningen begynte forsiktig å hilse på meg
Musemorbr / Skrevet 6. juli 2013 #6 Skrevet 6. juli 2013 Ømme bryster kom en knapp uke etter eggløsning, akkurat som sist svangerskap. Nå fyller jeg allerede en bh som har vært for stor siden jeg sluttet å amme i januar. Sist gang kom ikke kvalmen før uke 8-9, så det blir spennende å se denne gangen. Jeg merker allerede at jeg blir lett svimmel, spesielt hvis jeg spretter opp av sofaen. Ekstra trøtt har jeg vært i en ukes tid. Jeg trenger også å spise oftere, ellers føler jeg meg hul i magen. Jeg fikk positive tester torsdag og ikm er ikke før i overmorgen. Testet tidlig på grunn av tydelige, tidlige symptomer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå