Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er jo "bare" å gjøre som ellers, når dere er borte en tur uttpå kveldenr, gi grøt osv, og ha på klær som han kan sove i, både på flyet og i bilstolen. Da er der bare å flytte han over til senga når dere kommer hjem.

Hvis han sover i bilen da :P

Min erfaring me småbarn på fly er at det er bedre og reise sent enn tidlig, fordi begge mine har vært mer aktive hvis vi har flydd tidlig på dagen og har ikke så mye tid til og sitte i ro. Reiser vi på kvelden er de mer trøtt, døsig, og "kosete" har tid til og sitte i ro på fanget. Vi tar kveldsstellet tid vanlig tid på flyet så pysj på, og tuller småen i ett helseteppe i fanget, han bruker itt tid på å sovne og våkner gjerne noen ganger underveis, men han er røtt og rolig og ikke grinete. Og han har gjerne våknet på vei ut av flyet, men sovnet når vi er kommet i bilen igjen, og når vi kom hjem er det bare til og løfte ungen fra bilen og inn i seng :-)

God tur :-)

Hadde ikke en spesielt fin opplevelse av samme reise, vår jente var 16 mnd da og klarte ikke sove eller slå seg til ro på denne turen. I tillegg synes jeg det var aaaalt for langt å reise med småttiser. Men det er jo ikke sikkert alle reagerer sånn, men det var ikke så lett å sovne på fanget vårt på de trange Norwegian flyene.... Hjemturen gikk mye bedre, reiste tidlig om mårran og var hjemme i rett tid :) men som sagt, alle barn en ulike, vår lille er ganske avhengig av sine rutiner og senga si :)

Annonse

Personlig skal vi aldri reise så lang igjen med barn, så tror dere gjør rett i å ta en kortere flytur :) vår lille er vant med å fly, men gran Canaria ble for langt og for sent :) god tur til alicante da :)) kos dere og nyt solen :)

Tusen takk for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...