*oktobergutt 12* Skrevet 5. juli 2013 #1 Del Skrevet 5. juli 2013 Min gutt på snart 9 mnd har begynt å reise seg opp ved å holde seg fast. Har også sett ham stå i reisesenga nå når vi var på ferie. Er nå hjemme og vet han vil prøve seg i sprinkelsenga men er så redd han kan ramle bakover og slå seg... kan jo ikke passe på hele natta og det er alt for varmt med sovepose. Noen med erfaringer? Eller trenger jeg ikke tenke så mye på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøverpåentil Skrevet 5. juli 2013 #2 Del Skrevet 5. juli 2013 Samme her! Hehe.. hun er 9 mnd om noen dager , men har reist seg opp en måneds tid. Etter ALT! Føler meg ganske hysterisk til tider, men akkurat det med at hun reiser seg i sprinkelsenga tenker jeg ikke så mye på haha. Men har du sett hvordan han evt faller når han står oppreist da? Her har hun lært å legge vekten på rompa, så lander som regel på rompa først.. er jo litt betryggende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*oktobergutt 12* Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 5. juli 2013 Samme her! Hehe.. hun er 9 mnd om noen dager , men har reist seg opp en måneds tid. Etter ALT! Føler meg ganske hysterisk til tider, men akkurat det med at hun reiser seg i sprinkelsenga tenker jeg ikke så mye på haha. Men har du sett hvordan han evt faller når han står oppreist da? Her har hun lært å legge vekten på rompa, så lander som regel på rompa først.. er jo litt betryggende Han lander nok på rompa ja... men begynte å reise seg helt opp kun for et par dager siden. Han reiste seg opp etter vaskemaskinen i sta og hadde jeg ikke stått bak hadde han ramlet på siden med hodet i gulvet. Ja her må man passe mer og mer på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillenims Skrevet 5. juli 2013 #4 Del Skrevet 5. juli 2013 Han kommer nok til å slå hodet i sprinklene (ungene mine har brukt et par-tre uker på å lære å falle kontrollert, dvs på rumpa), men det er jo ikke farlig (bare vondt). Men hva med å la han sove i reisesenga en stund, den er vel både vanskeligere å reise seg i (vår er iallfall det) og har mykere vegger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happypregnant Skrevet 6. juli 2013 #5 Del Skrevet 6. juli 2013 Mini er her 6 1/2 mnd, og har reist seg opp i en måneds tid nå. Har falt å slått seg et par ganger. Noen ganger lander han rompen, andre ganger har han slått seg her og der. Nå har han lært seg hvordan han kommer ned igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Smiley* Skrevet 6. juli 2013 #6 Del Skrevet 6. juli 2013 Bruk reisesenga hjemme en periode hvis den har myke vegger. Det gjør vi nå og hun kan styre mer oppi der uten og slå seg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
November-spire-79 Skrevet 6. juli 2013 #7 Del Skrevet 6. juli 2013 Hehe ja det høres ut som om vi går inn i en annen epoke nå, med veldig aktive barn Jeg hører det dunker å smeller i sprinkelsengen om kvelden og natta. Hun styrer noe veldig nå. Bare venter på at hun skal skalle hodet sitt hardt. Jeg ligger rett ved siden av henne, så jeg våkner jo av alle lydene.....zzzzzz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå