ØnskerBaby2012 Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Jeg skrev et innlegg for en stund siden der jeg var usikker om jeg hadde mista. Hadde mensen? i slutten av april og begynnelsen av juni. Testet med el tester rundt 12-15 juni. Siden det var smilefjes flere dager på rad, tok jeg en g test lørdag 15, som var veldig positiv! Begynte å blø tysdagen etter og blødde til lørdag, mye friskt blod uten slim og klumper. Tok hcg av legen 24 juni. Den viste da hcg på 190. Siden den var så lav tok jeg ingen ny. (Trodde jeg måtte være lenger på vei enn det). Har spottet litt brunt siden det og hatt litt slim med spor av blod. Tenkte å begynne å el teste i dag. Tok en g test for å være sikker på at den var negativ, men så nå når jeg plukket den opp fra do at den var svakt positiv. Tok da en el test, og da vart teststreken også veldig positiv. Hva skjer??? Noen tanker? :-/
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Ta en ny grav.test i morgen Evt. ta blodprøve til legen på mandag. Da får du et sikkert svar. Anonymous poster hash: ec10e...9e8
Blålillerosa Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Du kan jo prøve å ta en sånn ukesinsikator,, for å se hva som står på den Og så bør du dra til legen å få hcgmåling x2 uti uka.
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 6. juli 2013 #4 Skrevet 6. juli 2013 Jeg skrev et innlegg for en stund siden der jeg var usikker om jeg hadde mista. Hadde mensen? i slutten av april og begynnelsen av juni. Testet med el tester rundt 12-15 juni. Siden det var smilefjes flere dager på rad, tok jeg en g test lørdag 15, som var veldig positiv! Begynte å blø tysdagen etter og blødde til lørdag, mye friskt blod uten slim og klumper. Tok hcg av legen 24 juni. Den viste da hcg på 190. Siden den var så lav tok jeg ingen ny. (Trodde jeg måtte være lenger på vei enn det). Har spottet litt brunt siden det og hatt litt slim med spor av blod. Tenkte å begynne å el teste i dag. Tok en g test for å være sikker på at den var negativ, men så nå når jeg plukket den opp fra do at den var svakt positiv. Tok da en el test, og da vart teststreken også veldig positiv. Hva skjer??? Noen tanker? :-/ Forstår godt om du er forvirret! Jeg går igjennom en langsom spontanabort syns jeg. Jeg hadde akkurat fått positiv prøve med hcg på 120 tolv dager etter innsett av 2 frosne embryoer på Riksen (en fin verdi som de sa)To dager senere begynte jeg å blø som vanlig mens ( med klumper osv). Jeg var på reise og fikk ikke tatt blodprøve før 10 dager senere. I mellomtiden tok jeg 3 apotekstester som ble mer og mer positive. (Blødningene forsatte med noen korte opphold). Fikk endelig tatt blodprøve som viste hcg på 345 ca 11 dager etter den første. Det var altfor dårlig stigning og ikke håp fikk jeg beskjed om. Tilbake 3 dager senere og hcg var på 85. De sier jeg må ta ytterligere en prøve før de "slipper meg" for å følge opp at alt er ute (hcg mindre enn 5). Det var igår og idag har jeg fått kraftig blødning atter en gang. Jeg trur apotekstester slår ut på tidlig graviditet rundt hcg 20 (?). I tillegg henger hormonnivået lengst i i urinen. Så du må nok ta en ny hcg-måling for å finne ut av dette. Lykke til!
førti Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 Jeg kan ingenting om sånne målinger, men tror ikke en graviditetstest er til å stole på hvis du tror du har mistet. Kroppen kan tro den er gravid i lang tid etter missed abortion i alle fall, vet ikke hvordan det er etter spontan abort. Kan du ikke ringe sykehuset og få en tidlig ultralyd hvis ikke legen din kan hjelpe?
helixxx Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 Anbefaler ny hcg blodprøve -;)det er kjipt å gå å lure sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå