lilja_ Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Vi har jentenavnet klart - Ella Konstanse, men ikke guttenavn. Synes det er vanskelig å finne fine guttenavn. På listen står det nå: Sebastian, Joel, Iver, Emanuel og Isak. Hvem er finest. Er det andre navn dere kan foreslå? Storesøster heter Sofie
inimini Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Har Sofie dobbeltnavn? Skal gutten og ha dobbeltnavn siden dere har valgt Ella Konstanse? Ella er nydelig Fine guttenavn du har funnet! Rangerer: 1.Sebastian (nydelig navn) 2.Isak (Sterkt og flott navn) 3.Joel (Liker godt, og ikke så mange som heter) 4.Emanuel (Liker ikke, synes det høres merkelig ut) 5.Iver (Liker ikke) Noen andre guttenavn som jeg syns passer til Sofie: Ulrik Samuel Theodor Tobias Jonatan Adrian Jona Niklas Jesper Benjamin Oliver Simon Likte du noen av disse?
Heklemamma Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Emanuel syns jeg var fint, og ikke så mange som heter. Sebastian er et kjempefint navn det også, men veldig godt brukt. Joel er også fint, men må nok se seg slått av Emanuel i mine ører.
lilja_ Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2013 Hun har dobbeltnavn ja -Sofie Madelen. Av navnene du foreslo likte jeg: Ulrik Samuel Benjamin Oliver Disse har jeg noter meg
lilja_ Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2013 Tenker i utgangspunktet å ha dobbelnavn ja. Men noen navn, som f.eks Sebastian, synes jeg står best alene.
Cybele Skrevet 6. juli 2013 #6 Skrevet 6. juli 2013 Iver Olai Iver Emanuel Iver Sebastian Iver August Mio Sebastian Ulrik August Isak Emanuel Isak Johannes Isak Olai Isak August Mio Emanuel Joel Olai.... Osv...
sommertiara Skrevet 6. juli 2013 #8 Skrevet 6. juli 2013 Ella Konstanse var kjempefint Iver eller Isak med noe bak kanskje? Adam Albert Eliah Emrik Jesper Johannes Kornelius Oskar Victor Wilhelm
Giss Skrevet 6. juli 2013 #9 Skrevet 6. juli 2013 Isak synes jeg passer bra - evn Isak Emanuel om det skal bli doppeltnavn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå