Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei hei :) 

da var vi igang igjen med hele denne prosessen. Men spm er - jeg har en gonal - sprøyte som gikk ut i oktober. hadde noen av dere brukt den hvis det viser jeg jeg må ha en ekstra dose etter gu som er en fredag. Må jo ellers kjøpe en ny en siden det ikke er å få tak i helga. (bor på et lite tettsted hvor alle medisiner må bestilles fra apoteket) Eller skal jeg satse på at der er noe "godt" i den gamle sprøyta. ? ;) 

Anonymous poster hash: 9ef78...ef4
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062337-utg%C3%A5tt-spr%C3%B8yte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde nok ikke brukt den. Det er selvsagt dyrt og kjedelig å kjøpe ny, men ofte blir det så dyrt til slutt at man får refundert en del fra Helfo uansett. Men, jeg har bestilt medisiner til apotek som jeg ikke trengte allikevel, jeg måtte ikke kjøpe dem. Du kan jo høre om du kan bestille, og så la være å kjøpe om det viser seg at du ikke trenger den?

Lykke til :)

Endret av Lillie Vanillie

da var vi igang igjen med hele denne prosessen. Men spm er - jeg har en gonal - sprøyte som gikk ut i oktober. hadde noen av dere brukt den hvis det viser jeg jeg må ha en ekstra dose etter gu som er en fredag. Må jo ellers kjøpe en ny en siden det ikke er å få tak i helga. (bor på et lite tettsted hvor alle medisiner må bestilles fra apoteket) Eller skal jeg satse på at der er noe "godt" i den gamle sprøyta. ? ;)

Om du ikke har brukt opp dei 3 offentlige forsøka dine, så får jo du alle pengene over dei første 15000 NOK tilbake.

Anonymous poster hash: ecaa7...07b

Om du ikke har brukt opp dei 3 offentlige forsøka dine, så får jo du alle pengene over dei første 15000 NOK tilbake.

Anonymous poster hash: ecaa7...07b

Hei hei! jo dette er vårt 8 forsøk (har fått ett barn på de forsøkene) så får nok ikke noe penger igjen ;)

Det hjelper jo ikke å si hva jeg hadde gjort. Veit ikke. Men ved forrige forsøk kjøpte jeg sprøyter som ikke var oppbevart i kjøleskapet (privat) og etter visse antall dager måtte jeg gå på ekstra sprøyter fordi egga hadde ikke vokst store nok. Etterpå tenkte jeg skulle nok betalt fult og kanskje ville gått bedre, aner ikke. Man kan bruke sprøyter som er oppbevart i romtemperatur innenfor 2-3 mån, husker ikke nå.

Ved neste og siste private forsøket har jeg betalt bortimot 15000 NOK bare for medisin.

Det hjelper jo ikke å si hva jeg hadde gjort. Veit ikke. Men ved forrige forsøk kjøpte jeg sprøyter som ikke var oppbevart i kjøleskapet (privat) og etter visse antall dager måtte jeg gå på ekstra sprøyter fordi egga hadde ikke vokst store nok. Etterpå tenkte jeg skulle nok betalt fult og kanskje ville gått bedre, aner ikke. Man kan bruke sprøyter som er oppbevart i romtemperatur innenfor 2-3 mån, husker ikke nå.

Ved neste og siste private forsøket har jeg betalt bortimot 15000 NOK bare for medisin.

tusen takk for svar :) ja det er jo igrunnen det jeg også har tenkt litt på. får nok kjøpe ei ny ei - så får vi se det blir en til i familien om noen mnd ;) 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...