Gå til innhold

Hvilken tvillingvogn velger dere? :)

Ire86 m/tvillinger <3

Anbefalte innlegg

Verre var det å finne bil :) vi blir ein storfamilie på 6 så vi måtte opp i "nesten buss". Men no er det og på plass :)

Hvilen bil ble det? Vi blir også 6 stk og må ha ny bil. Har ikke lyst på noe som ligner buss, men må jo ha bagasjeplass til tvillingvogn + 4 barn i minst tre år framover, så den må jo være litt stor allikevel. Veldig usikker på hivlken bil vi skal velge...

Fortsetter under...

Vi valgte (dvs min mann valgte; dette har liksom vore hans oppgave) merzedes-benz viano. Den har 7 sete og 2 skyvedørar bak og verkar veldig praktisk. Men: å ja den er litt stor. Til vanleg vil eg køyre rundt i vår skoda superb stasjonsvogn :) viss ikkje eg blir lei av å slå saman vogna og knote babyane inn i baksetet. Vi får sjå

Eg er litt der at eg ikkje hugsar korleis det er å ha ein baby; og eg anar jo ikkje korleis det er å få 2. Så eg føler vi har kjøpt det mest nødvendige, og så får vi sjå etterkvart kva vi treng eller føler vil lette vår kvardag. Vi har seng (1*1 leikegrind, vogn, bittelitt kle og vogge (vogga er for 1, men reknar med vi kan bruke den...) Og så bil då :) og så hadde vi 2 stokke tripptrapp-stolar frå før, så vi kjøpte 2 "newborn sete" til desse (trur det blir nyttig;kanskje det var litt overilt....).

Kva har de kjøpt?

Vi har en del klær, tvillingvogge ( So-Ro) og bleiebøtter, hahaha!! Jo, og så fikk jeg faktisk to dunposer fra en kollega i går, hun har brukt dem til sine barn og vi fikk dem i gave :D Tenkte faktisk å bestille litt mer basisklær i dag, så noen som hadde veldig praktiske klær til salgs, gidder ikke kjøpe alt nytt. Vet jo at man får en del i gave, men man får jo ikke alltid like nyttige ting, og trolig ikke i minste str. Btw, vogga kjøpte vi også brukt, og bra er det, for prisen er stiv :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...