Gå til innhold

Hvilken tvillingvogn velger dere? :)

Ire86 m/tvillinger <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er også litt usikker, men tror valget faller på en Basson Bjørn dypvogn!

Den virker god og romslig til mine høstbarn som trenger god plass til vinterposer. Har også hørt at den skal være god å trille. Den er jo litt stor og tung, men jeg bruker ikke ha med vogn så ofte i bilen, så da betyr det mer at den er god å trille ellers!

Synes mange av de moderne vognene har så utrolig små bager.. noe jeg ikke liker.

Men, har ikke kjøpt vogna ennå, men tror det er den jeg velger :)

Fikk ett kjempebra tilbud på teutonia twin cosmo, tror jeg den heter. Dei skal visst slutte å selge dem. Hadde den som søskenvogn når minsten var baby:-) Var så fornøyd med den at vi gikk for den en gang til:-) Så skal hente den på torsdag etter ul:-) Var forresten på Barnas hus. ..

Annonse

Annonse

Vi har også tfk. Kjøpte den på kiddies24.de. Sparte ca 6000,- i forhold til prisen her hjemme:-). Synes den er kjempefin!!! Regner med at bagdelen kan brukes ca 6 mnd. Og da vil jo gjerne barna opp å se litt uansett, så synes ikke bagen behøver å være større. Veldig fornøyd:-)

Ser mange av dere har valgt og er veldig godt fornøyd med tfk :)

Bor på en litt værhard plass, en del vind og snø om vinteren.

Er kalesjen god og lun synes dere?

Har kun kikket på nettet, skal se mer på vogner i butikk etter OUL den 7.august :)

• 3 uker senere...

Jeg er også litt usikker, men tror valget faller på en Basson Bjørn dypvogn!

Den virker god og romslig til mine høstbarn som trenger god plass til vinterposer. Har også hørt at den skal være god å trille. Den er jo litt stor og tung, men jeg bruker ikke ha med vogn så ofte i bilen, så da betyr det mer at den er god å trille ellers!

Synes mange av de moderne vognene har så utrolig små bager.. noe jeg ikke liker.

Men, har ikke kjøpt vogna ennå, men tror det er den jeg velger :)

Vi har denne og er veldig fornøyd med den! Ja, den er stor og tung, men veldig god å trille og det er kjempegod plass til vinterposer. Litt styrete å ha med inn og ut av bilen, men det er en vanesak egentlig. Bagen må av for å få den inn i bilen hvis ikke du kan kjøre den inn. Går nemlig ikke an å legge den sammen mens bagen står på. Eneste jeg synes er litt dumt med den er at kalesjen er veldig høy sånn at åpningen inn i vognen blir veldig stor. Skulle gjerne sett at den var litt lavere. Ellers en super vogn :)

Lykke til med valget!

Tar TFK vognen stor plass i bagasjerommet i bilen med enten sportsdelen eller bagene på?

Understellet til tfk'en tar liten plass når det er sammenslått! :) Bagene må taes av, de kan legges helt flate de også. Har ikke prøvd sportsdelene enda så vet ikke hvor stor plass den vil ta da.

• 2 uker senere...

Hadde basson Bjørn som bagvogn å angrer virkelig på at eg solgte den, har jo vært perfekt som sovevogn nå til vinteren. Er på jakt etter sportsvogn utgaven, ser at i danmark har den en utgave med sportsvogn, å man får faktisk stige til barna så dem kan klatre selv opp i bagvogna. (i Danmark bruker dem bagvogna LENGE) Har prøvd ett par sportsvogner så langt men finner ingen eg blir fortrulig med og barna trives i. Mine liker å se meg og ikke fremover. Går greit de første 5 minutta.

Basson Bjørn er virkelig å anbefale, god å trille, god plass i vogna til to barnet

• 4 måneder senere...

Jeg trodde jeg vill ha TFK, men ombestemte meg da jeg så Emmaljunga Viking Double...  jeg synes rett og slett at TFK er en ufin vogn å se på.... og har hørt at det er litt trøbbel med dekkene.... vel....man må jo følge magefølelsen sin :-)    

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...