Gå til innhold

Endelig termin idag!:D Hvor mange dager har dere igjen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Egentlig 27 dager. Men har hatt snuppa i en uke!

Klarer bare ikke helt rive meg vekk herfra da det er dere jeg har "vært gravid med", så henger her til rundt termindato:)

Sender dere som er rundt termin masse fødestøv!!!! :D

Annonse

24 dager igjen her. Vil ikke gå på overtid ihvertfall. Gikk 2 uker over sist MED svangerskapsforgiftning. Eneste grunnen til at de satt igang var at babyen ikke hadde tatt til seg næring på en uke.

Denne gangen har jeg lyst å møte opp på termindato og nekte å dra hjem igjen før de gjør noe. Hatt et forferdelig slitsomt svangerskap med hyperemesis og bekkenløsning, så og si null søvn. Er så utslitt at jeg føler jeg går rundt i koma.....

Akkurat 14 dager til planlagt KS, med de andre 3 gikk jeg en uke over, men denne gangen vet jeg i det minste når det skal skje. Ikke glad for ks men slik måtte det bli. Dagene går sakte for min del, håper dere andre føler de flyr :D

Endret av Nora2012

Annonse

Her kom gubben tidligere med en taktisk kommentar om magen hadde stigi igjen... du kan tro den var Velkommen :-P.

Her føles ting lenger unna enn de gjorde etter helga, men vi får se.... er småyr og har lyst på krydret mat, så tror kroppen er gem ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...