Gjest Anybody Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Fuuuuuuuuuck! Skal bo i telt hele helgen, har fått mensen, eller det er ikke sikkert det er det, men eg blør nå iallfall! Helvete nr 1! Tom får kaffe er jo helvete nr 2 og forsterker helvete nr 1 og 3 betraktelig!! Skal på gynekologisk undersøkelse om noen timer, det er hele te nr 3 og forsterkes av helvete nr 1. Åååå!! God fredag my ass! Mer koffein i te du lissom, j det merkes jo igrunn! NOT!
Gjest sug lut Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Tom for mensen hadde vært greit.. tomt for kaffe er noia. Sikker på at du ikke har bittelitt nescafe et rart sted (i en liten boks du har hatt med for å lage kaffe på lekeplassen eller på tur i parken? Te er dessuten dypt usexy.
Gjest Anybody Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Tom for mensen hadde vært greit.. tomt for kaffe er noia. Sikker på at du ikke har bittelitt nescafe et rart sted (i en liten boks du har hatt med for å lage kaffe på lekeplassen eller på tur i parken? Te er dessuten dypt usexy. Ja så det så ut som jeg var tom for mensen også.. Hadde vært her okei igrunn... Nei!!! Jeg har fake kaffe, altså koffeinfri, hva i all verden er poenget med det? Jeg dirrer... Snart skal avkom til pappaen. da skal jeg løpe til nærmeste cafe og kjøpe en giga kaffe to go, og ta med en ekstra kopp med påfyll Så får jeg heller beklage meg til gynekologen for at jeg både er "høy" og blodig når jeg kommer dit :/
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Dette er en komplett KRISE!!! Kjøp kaffe og lur unna et par steder du "glemmer" helt frem til neste KRISE!!! Måte helga forløpe KRISEfri!!!!
frk Nilsen Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 aiaiai, tom for kaffe er virkelig krise! Du får komme en tur hit i pakke-rydde-til ferie-kaoset og få deg en trippe latte, americano, espresso eller hva du måtte ønske deg! For jeg har gode kaffebønner, kvern og maskin. Håper helgen blir bedre enn starten i dag
bIomstre Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Vrææl, for en dag du har! Måtte sjekke kalenderen nå, at det ikke var mandag... Håper du har funnet kaffe nå, og at det bare var en gjennomblødning og ikke skikkelig megamensen til teltturen. En bøtte med sympati hefra, med et ønske om en bedre dag og en vellykket helg!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Auch, ingen god start på helga... Lykke til hos gynekologen, og så håper jeg du finner en god kaffe to go på veien Koffeinfri kaffe er oppfunnet av ondskapsfulle, gamle og bitre menn som er såret og vondbråten over kvinner med mensen som trenger sin støyt med husmorspeed, det er jeg sikker på Ikke la det gå ut over oss det kvinner gjorde den gang da de såret menn så dypt at mennene valgte å ta fra oss det eneste som hjelper oss å komme gjennom dagen med vettet sånn halvveis intakt og øyene åpne! (lang og tung setning det der... puhhh, godt å få det ut da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå