Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Har du blokkert noen på Facebook? Og hvorfor har du valgt å gjøre dette? Er du blokkert av noen på Facebook? Hvorfor tror du at du er det? Anonymous poster hash: 19b79...b67
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Jeg har aldri blokkert noen, men jeg er blokkert av x-min. Jeg kan ikke finne navnet hans eller profilen hans.Kan ikke se om han liker noe hos felles venner f.eks. Anonymous poster hash: 14ded...e09
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Har du blokkert noen på Facebook? Og hvorfor har du valgt å gjøre dette? Er du blokkert av noen på Facebook? Hvorfor tror du at du er det? Anonymous poster hash: 19b79...b67 blokkerte en eks når jeg fikk ny kjæreste Anonymous poster hash: bca81...60f
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Jeg ble blokkert av en venninne etter at jeg hadde forsøkt å prate med henne om at hun begynte å nærme seg et alkoholproblem. Hun drakk veldig mye hver helg, ble dritings hver gang hun gikk ut og hadde også begynt å "bare" ta en øl eller et glass vin i ukedagene. Det var muligens også fordi jeg var den eneste som visste at hun i løpet av to døgn lå med tre forskjellige menn... Jeg har blokkert en eksvenninne som viste seg å ha utnyttet meg grovt. Jeg har blokkert en jeg studerte sammen med fordi hun flere år etter sist vi møttes fortsatte å spre usanne rykter om meg og venner av meg, noe som gikk ut over tredje person. Jeg har blokkert en som trakasserte meg seksuelt på et tidligere arbeidssted. Vi har et par felles venner, så jeg ønsker ikke å se noe av henne eller at hun skal se noe av meg. Åh, ja, og så har jeg blokkert noen utenlandske fra andre verdensdeler som jeg ikke aner hvem er, men som har kommet med suspekte tilnærmelser. Anonymous poster hash: 61628...10b
NormaJean Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 Jeg har blokkert tanten min. Hun er klin hakke sprø. Og hun har vært veldig slem mot min mor. Så da sørget jeg for at hun ikke kan få noe info om min mor eller meg via Facebook.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Har blokkert eksen min. Han er helt håpløs. Vi klarer fint å prate og sammarbeide om barna, men ikke snakk om at jeg vil dele mer informasjon med han. Anonymous poster hash: 15e32...cd2
Slalotte Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Jeg blokkerte en venninne.. jeg ga henne min siste sjanse til å gjøre opp når hun ikke tok kontakt så blokkerte jeg henne.. Det var på en måte rensing ut av livet, hun kunne dermed heller ikke snoke.. Jeg har også blokkert 2 menn som har skrevet noe alla "jai like ditt ansikt søta. Vil do bli kjent?" Om jeg er blokkert vet jeg ikke men det kan jo hende..
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 Har blokkert BF. Syne ikke han trenger å se noe til meg på facebook. Kommer ikke noe godt utav det Anonymous poster hash: 1da0d...995
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #9 Skrevet 5. juli 2013 Jeg har også blokkert min gærne tante som rett og slett er ondskapsfull mot hele min familie. I tillegg har jeg blokkert en stalker som var naboen min der jeg bodde før. Ekkelt type. Vet jeg har blitt blokkert av min gamle sjef som jeg hadde en jobbkonflikt med. En jeg hadde ansatt som jeg måtte si opp, har også blokkert meg. I tillegg har jeg blitt blokkert av to eks-venninner som har rottet seg sammen mot meg. Anonymous poster hash: 19b79...b67
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #10 Skrevet 5. juli 2013 Blokkerte x'n til kjæresten min. Hun ble helt gal når vi kom ut med forholdet vårt på facebook. Skrev masse dritt til meg og at han var en drit som bare tenkte på sex osv. Da blokkerte jeg henne likegreit. Anonymous poster hash: 60696...0ae
Gjest sussie77 Skrevet 5. juli 2013 #11 Skrevet 5. juli 2013 (endret) Har blokkert ei som faktisk prøver seg på mannen min :/ Det samme har han også gjort. Ellers så har jeg ikke blokkert noen, og ingen har blokkert meg så vidt jeg vet. Endret 5. juli 2013 av sussie77
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #12 Skrevet 5. juli 2013 Jeg har aldri blokkert noen, men jeg er blokkert av x-min. Jeg kan ikke finne navnet hans eller profilen hans.Kan ikke se om han liker noe hos felles venner f.eks. Anonymous poster hash: 14ded...e09 Er man blokkert når man ikke kan finne navn eller profil? Jeg har søkt etter en tidligere kollega uten og finne henne. En dag fant jeg henne gjennom en annen felles tidligere kollega. Står at jeg kan sende henne venneforespørsel. Da er jeg vel ikke blokkert selv om jeg ikke kan søke henne opp på navnet hennes Anonymous poster hash: c042c...085
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #13 Skrevet 5. juli 2013 Hvordan vet dere at dere er blokkert? Anonymous poster hash: c042c...085
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #14 Skrevet 5. juli 2013 Blokkert moren min. Er også blokkert av kusinen til eksen min, gal dame fra en annen verden. Anonymous poster hash: a2672...f5e
<3 2G <3 Skrevet 5. juli 2013 #15 Skrevet 5. juli 2013 Er noen som ikke er søkbare der inne. Vet om flere som ikke kommer opp når en søker. Betyr ikke at jeg er blokkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå