Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 I to uker nå har jeg kjent en lukt på soverommet. Ikke samboer, men kun jeg som har god luktesans. Sliter med å sovne og har vasket, skiftet sengetøy og ikke noe hjelper. Har ikke noe dyr, så er ikke noe bæsj fra de Vet at mus i veggen kan lukte råttent, og lurer på hvor lenge det lukter før det forsvinner?? Lukter liksom gammelt og kvalmt. Skarpt også. Merker hver eneste gang jeg puster inn gjennom Nesa blir SPRØ!!! Gravid og kvalm i tillegg., Tips??? Anonymous poster hash: 9c36f...eb7
Hønemor30 Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Død mus kan jo være problemet, men du er jo gravid så da har den vel ikke vært død så lenge ...... Sorry. Jeg skal legge meg nå hvis ingen andre kjenner lukta ville jeg slått meg til ro med at det var din gravide luktesans som spiller deg et puss
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Haha du Nei det er ikke nesa som spiller puss, kjenner det så straks jeg går inn i rommet :/ vinduet er på vidt gap men kjenner ikke noe friskt Anonymous poster hash: 9c36f...eb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå