Gå til innhold

Ser frem mot en tur til kiropraktor

Anbefalte innlegg

Huff, har fått en låsning midt i ryggen etter et feil løft...har fått time hos kiropraktor i morgen. Kjenner at det skal bli deilig. Ikke godt med rygg som blir stivere og stivere...

ellers er formen bra, nå er jeg inni 14. uke så nå kommer vel magen snart også ;)

Noen andre som har erfaring med kiropraktor under svangerskapet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062176-ser-frem-mot-en-tur-til-kiropraktor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har selv tenkt å oppsøke kiropraltor, da jeg fant ut at det kan hjelpe mot migrene+ jeg fikk en kink i nakken for 1 uke siden som ikke er helt bra enda. Men haaater tanken på knekking! Gi beskjed hvordan det går:-)

Var hos kiropraktor i går og må si det var en lettelse. Og ja, det er supert mot migrene/ hodepine generelt. Har vært hos kiropraktor før, prøver å gå noen ganger i året for å holde kroppen ved like. :)  Har bare positive opplevelser, brukt det på sønnen min også da han var liten. 

Og ikke tenk på knekkingen. Det gjør ikke vondt, det er akkurat som noen løfter av deg en blyhjelm. Men den i nakken hører du jo, siden det er i nærheten av øret. 

Her er i allefall hodepinen borte og ryggen i superform  ;)

Masse lykke til, si fra hvordan det går da :)

Knekkingen gjør ikke vondt. Jeg har vært mye hos kiropraktor pga smerter i korsrygg. Han knekker og vrir på kroppen, men det er fort overstått og gjør ikke vondt. og mye bedre etterpå. Bare husk å gå mye samme dagen slik at det ikke stivner til igjen. Har vært hos fysioterapaut, og da griner jeg gjennom hele timen + en uke etterpå, så kiropraktor er MYE bedre :-)

Lykke til, det går nok bra!

Husker jeg gruet meg litt første gang jeg også, men det er ikke vondt. ;)  Først og fremst vil han /henne sjekke om det er på grunn av en låsning eller fordi du har bekkenløsning. Jeg leste en artikkel om at mange gravide som tror de har bekkeløsning faktisk har en låsning i stedet. Ikke at jeg sier at dette er det du har *Kulaa*

Uansett masse lykke til, håper det er like effektivt for deg som for meg  :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...