Gå til innhold

Å kjøpe brukt Reima dress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til tross for at jeg har 4 barn,så har jeg aldri vært borti Reima dresser. Men ser nå at ei skal selge en for 400,-. Så vurderer det sterkt. Min lille er bare 6 måneder nå, så har han egentlig brukt for en slik dress til vinteren? Og hvordan er disse dressene i størrelsen og fasong? Han er ganske så drøy rundt livet og bruker str 80 nå. Er ca 70 lang, men må opp i størrelse pga livvidden.

Så vil 86 passe til vinteren? Og er det en grei pris for en slik dress? Eller er det like greit å kjøpe en ny når det nærmer seg kulde og snø og heller se det ann?

Skrevet

400 er god pris for en Reimadress hvis den er i god stand!

Skrevet

Den ser veldig fin ut på bildet i hvertfall. Nå har jeg ikke spurt om hvor gammel den er eller hvor mange barn som har brukt den, for jeg er så i tvil.

Skrevet

Kommer nok uansett flere brukte dresser til salgs nærmere vinteren. Tror uansett ikke du trenger en:)

Skrevet

Ville ikke kjøpt av noen jeg ikke kjenner. Dressene er gode, men de blir ødelagt om de f.eks vaskes feil eller for ofte og du aner ingenting om hvordan den er behandlet om du handler av fremmede.

Jeg har også fire barn og har prøvd det meste av dresser, inkludert Reima. Min erfaring er at de fleste dresser som koster over 1000 kr er gode, de er våde vann og vindtette, Reima er litt oppskrytt og jeg er ikke 100% fornøyd med slitestyrken på dem.

Fordelen med å kjøpe andre dresser er at de oftere kommer på tilbud, gode tilbud. I fjor kjøpte jeg en Stormbergdress fra nettsiden deres, den var satt ned fra 1399,- ti 499,- og jeg fikk da en helt ny dress som var 100% vind- og vanntett for en veldig god pris. Den er akkurat like fin nå og jeg er superfornøyd med den.

Anonymous poster hash: ad6be...15e
Skrevet

Takk da sier vi det og heller ser det ann nærmere vinteren :) Kan jo hende pluggen ikke får styr på føttene innen den tid heller og da trenger man jo ikke så himla god dress i vogna heller.

Skrevet

Tusen takk for tipset!!!

Skrevet

Jeg kjøpte helt ny Reimadress i dag til 800 kr,så 400kr er vel grei pris.

Anonymous poster hash: 474cb...ea1
Skrevet

Salg på Babyshop nå. Kjøpte akkurat høst og vårdress til minsten :)

Skrevet

Salg på Babyshop nå. Kjøpte akkurat høst og vårdress til minsten :)

Er det 30 %?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...