Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Tenkte å kjøpe en bukett å legge på kista. Men hvilke blomster? Anonymous poster hash: 00ad8...96b
Gjest Julia1984 Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Styr unna nelliker! Tulipaner, roser eller liljer
DaTuMa Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 De i blomsterbutikken er flinke til sånt. Si det er til begravelse og beløpet du vil bruke
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Alle blomster kan brukes, men de fineste er jo å velge noen den avdøde likte eller som dere har ent godt forhold til. Anonymous poster hash: c6904...907
Gjest Anybody Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 Å nelikker er nydelig Men ja liljer, kongekongvall, tulipaner, roser... Alt i hvitt selvsagt ellers fint med helhvit bukett med en av ybdligsblomsten i yndlingsgargen
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #6 Skrevet 4. juli 2013 Tusen takk for svar :-) Så helt hvite blomster altså? Hi Anonymous poster hash: 00ad8...96b
HvittHus Skrevet 4. juli 2013 #7 Skrevet 4. juli 2013 Det er i grunnen ingen blomster som er feil i en begravelse. Skal du ha en bårebukett kan du også å lage en selv av roser kjøpt på rema1000 eller kiwi. Gjør det selv videoer finnes på youtube. Jeg lagde et stort rosehjerte til min bestemors begravelse, og kjøpte rosene på rema.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #8 Skrevet 4. juli 2013 Takk for svar! Tenkte bare en bukett så da tror jeg det blir noe hvitt :-) Hi Anonymous poster hash: 00ad8...96b
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 4. juli 2013 #9 Skrevet 4. juli 2013 Er det du som står for selve kistekransen? Eller tenkte du å legge på kista senere, altså ved selve gravleggelsen? Hvis det er det førstnevnte ville jeg gått for noe personen var glad i selv, farge spiller ingen rolle. Er det det sistnevnte vet jeg at blomsterforhandleren som står for kistekransen vet hvilke blomster som skal brukes, og derfor kan gi deg gode råd på hva som passer til. Lykke til, og kondolerer..
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #10 Skrevet 4. juli 2013 Takk, nei...skal ikke stå for kistekransen. Tenkte bare å ha med en bukett å legge på. Men venter man til gravleggelsen da,eller kan man legge den på i kirka? Hi Anonymous poster hash: 00ad8...96b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå