Happypregnant Skrevet 4. juli 2013 #1 Del Skrevet 4. juli 2013 Nå er det tid for sommerferie og mange av oss skal kanskje til varmere strøk. Vi er nå i syden. Mini er snart 7 måneder og jeg lurer litt på hvor mye han kan "være i solen ". Når vi er ved bassenget eller på stranden er han selvfølgelig i skyggen med hatt og 50 faktor solkrem på. Utenom når de bader skal de være i skyggen, men er det ok å ha han f.eks i sjøkanten i et par minutter...? ( bader ikke, men sitter slik at bølgene kommer opp til bena).. Hvor mye lar dere babyene være i solen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 4. juli 2013 #2 Del Skrevet 4. juli 2013 Alt med måte, tenker jeg. Vi var også i "syden" og lot mini få plaske i bølgene litt hver dag. Han var veldig fasinert når de skylte opp på bena og når vi "baset" litt i bølgene. Om man har solhatt, høy solfaktor og gjerne en body e.l. så tåler de litt sol. Om man begrenser det til små intervaller på ca 5-10 min er vår erfaring at han tålte solen godt. De må jo få nyte sydens sol og varme de også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xenja Skrevet 6. juli 2013 #3 Del Skrevet 6. juli 2013 jeg har nettopp vært i karibien med min på 9 mnd. Jeg har brukt flittig sånn soldrakt med uv besjyttelse. Når den er våt så er den avkjølende og mini har det helt supert i solen. Blir for varmt når han er tørr. han elsker å sitte ved bassenget eller å være i det og leke i sanden. Kan sitte der i flere timer. Husk å gi masse drikke! min likte ikke så godt vann så blandet litt epplejuice og da drakk han masse! husk alt med måte. Husk høy faktor kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisse_01 Skrevet 6. juli 2013 #4 Del Skrevet 6. juli 2013 Babyene dør ikke av sol da Ha babyen i skyggen der man har mulighet. Og Selfølgelig kan babyen leke i bassenget og i vannkanten. Hvis man skal F.eks skal bære barnet i baby Bjørn kan man ikke hoppe fra skygge til skygge:) Beskytt barnet mot solen, vær forsiktig med solen og kos dere på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rene82 Skrevet 8. juli 2013 #5 Del Skrevet 8. juli 2013 Hva med 2mnd?? Hun ligger i vogna bare, har ikke solkrem på da hun ikke er i sola. men så varmt da..er i Norge forresten. Hun får pupp når hun ønsker, så hun får i seg nok. Sover mye, men det er vel pga varmen. Noe jeg kan gjøre for å lette på det? Bor i campingvogn..så har det ikke kaldere inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå