hippimamma Skrevet 4. juli 2013 #1 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) vi skal til California i hele september og er litt usikker på hvilken vogn vi skal ta med. lillesnupp er 10mnd. har en 4me fusion som er grei og kan ta med inn på flyet.. men denne er jo ikke like god som hovedvogna brio happy. og tar ikke med begge vognene. er det like så greit å bare ha en vognpose i 4me trallen eller skal vi drasse med brio vogna? hva hadde du gjort? vet forresten ikke om dette er rett forum men prøver.. Endret 4. juli 2013 av hippimamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentene mine og jeg:) Skrevet 4. juli 2013 #2 Del Skrevet 4. juli 2013 Tror jeg ville valgt reisetrilla, jeg. Av erfaring synes jeg det er greit å ha med en liten vogn på ferie, spesielt når barnet er såpass stort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happypregnant Skrevet 6. juli 2013 #3 Del Skrevet 6. juli 2013 Reisetrille ville jeg valgt. Er i syden nå. Småen er snart 7 mnd og vi har med reisetrille. Funker helt supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisse_01 Skrevet 6. juli 2013 #4 Del Skrevet 6. juli 2013 <3 reisetrille <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #5 Del Skrevet 6. juli 2013 Helt klart reisetrille. Har vært på ferie i 3 uker m 10 måneders baby i sommer. Savnet ikke "vanlige" vognen en eneste gang. Anonymous poster hash: 9a188...5b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippimamma Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #6 Del Skrevet 7. juli 2013 blir nok reisetrillen da :-) tenkte å at den var grei og ha når man venter på flyplass.. det tar jo alltid litt tid. har også kjøpt ekstra solskjerming til den og ståbrett til storesøster :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå