Gå til innhold

Blødning og hetetokter

Anbefalte innlegg

Hei.

Skriver her i håp om at noen kanskje har vært borti noe lignende .

Litt om meg (oss):

Kort fortalt har vi vært prøvere i 2 år. Vi har en datter på 3 men blir visst ikke gravid igjen. Fått påvist AMH under 1 og det forklarer alt

.I tillegg fikk mannen påvist litt lite svømmere. Det var det det sto i brevet. Har regelmessige menstruasjoner på 27-29 dager.

Står i kø og venter på innkalling til prøverør.

Mensen denne mnd kom som forventet på torsdag som var. De siste årene har jeg ikke blødd så mye og max 3 dager. Denne mnd var det enda mindre enn før og på lørdagen var det helt slutt. På søndag begynte det og stikke voldsomt i h eggstokk. Kom og gikk utover dagen og samtidig kom det noen freske hetetokter snikende. Disse hetetoktende har fortsatt i større og mindre grad helt til i dag. Og i stad når jeg var på do ser jeg plutselig at jeg blør igjen...ikke mye. Ikke nok til tampong,har kun et truseinnlegg. Kommer blod på papiret når jeg tørker meg (huff sorry) men ikke så mye i trusa. Blodet varierer fra helt lyst rosa til noe mørkere som vanlig blod ,og så litt brunt...Men ikke mye altså. Og ingen smerter.

Lurer på om dette kan være tegn på overgangsalderen? Er lav amh det samme som begynnende overgansalder? Gyn sa at de ander prøvene var fine men jeg vet ikke hvilken prøver som ble tatt foruten AMH.

Hetetokter og uregelmessig mens er vel tegn på overgangsalder? Samtidig har jeg lest at overgangsalder begynner med uregelmessige kraftige blødninger over en periode. Dette er min første uregelmessige blødning. Huff...jeg håper ikke alle egg er borte og at det er overgansalderen:( Jeg er forresten 35!

Håper noen vet litt mer enn meg:)

Anonymous poster hash: d679a...0b1

Anonymous poster hash: 5830c...9c3
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062054-bl%C3%B8dning-og-hetetokter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...