Håpefull77 Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Var hos legen med kommende storesøster i dag og legen spurte hvordan det gikk med meg. Da sa jeg at babyen har lagt seg med rompa ned. Endte med at jeg må på sjekk på fødeavdelingen i dag... nå kjennes det ut som hun legger seg ned igjen. Vi får se. .. Hvor sent kan de snu seg? jeg er 37+1 i dag.
nagini Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Jeg fikk beskjed av fastlegen at ligger hun fortsatt i sete i uke 38 blir det satt opp keisersnitt. Men de kan vende helt frem til fødselen.
GeekGirl81 Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 (endret) Hun kan enda snu seg - vet om de som har snudd seg på overtid (og i tillegg har vært store). Tassen vår ligger også i seteleie (31+6 i dag) og dersom han ikke har snudd seg i uke 36/37 så er det inn til UL for å bekrefte leie. Ligger morkaka greit til og jeg har nok fostervann så vil de mest sannsynlig prøve å snu ham. Nytter ikke det så blir det satt opp keisersnitt da setefødsel ikke er et alternativ her (Skottland). Endret 5. juli 2013 av GeekGirl81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå