Gå til innhold

Ammebh..

Anbefalte innlegg

Gjest lemon-aid
Skrevet

Hvilke butikker (ikke nettbutikk) utenom Change selger gode ammebher, med god kvalitet og støtte? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste byer av litt størrelse har egne undertøysbutikker. Det koster ogte litt, men hjelpen og kvaliteten er ofte super

Skrevet

Har sett at hm har fått inn noen nye typer siden eg ammet sist! Så skal ha meg en tur der å se litt..

Skrevet

Triumf, Abecita og Swegmarks (litt usikker på stavemåte på alle tre...) er brukbare merker så vidt jeg husker.

Skrevet

Jeg pleier å kjøpe Abecita på Underverker.no. Har alltid vært kjempefornøyd med den nettbutikken. Jeg har litt spesiell størrelse, så det er ikke alltid undertøysbutikkene har strl. min, og da blir det nettet. Men anbefalera at man prøver et sted først (ellers kan man jo selvfølgelig sende bh i retur også!)

Skrevet

Har funnet noen supergode ( mn veldig usexy...) på Babyshop.

Uten spiler og ihelt mykt stoff.

Kommer i flere farger; svart, hvit, hudfarget mm.

Jeg bor allerede i dem i uke 29 :)

Skrevet

PS - HM sine er ikke noe gode - dårlig fasong og spilene gnager ( selvom jeg under normale omstendigheter sverger til spiler).

Skrevet

Bravado har en bh som selges bla hos babyshop. Den er helt fantastisk, myk , fin og komfortabel. Heter Bravado seamless.

Skrevet

Veldi fornøyd med Hotmilk. Rå kvalitet, gode å ha på og dødsfine! :)

Skrevet

Kjøpte nettopp på salg på ammebutikken.no Veldig fornøyd, for jeg får mye finere pupper i den enn i de jeg hadde fra hm og lindex :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...