Frøken Ubesluttsom Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 navnet Ramona? Det datt bare ned i hodet mitt i natt, og jo mer jeg tenker på det jo mer og mer merker jeg at det er et navn jeg kunne brukt. Ikke er det så vanlig heller. Har hørt det ved noen anledninger, men trur aldri i mitt liv jeg har møtt/hilst på noen som heter det. Jeg ser for meg at ei som heter Ramona er ei tøff jente med bein i nesa, som ikke er redd for å si hva hun mener. Litt guttejente men god og snill, sosial og omsorgsfull. Ikke redd for å ta i et tak eller bli møkkete. Hvordan er en Ramona, for deg?
SagflisiHåret Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 En Ramona tilhører ikke en akademisk familie i mine øyne. Litt arbeiderklassepreg over navnet. Men helt ok navn forsåvidt, ikke stygt eller vakkert, bare helt midt på treet.
Åse_Lykke Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Synes det navnet er veldig fint og jeg ser på det som lik linje som Victoria. Flott og ordentlig Nå kjenner jeg en Ramona itillegg som er en utrolig herlig jente
Vannmann35 Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Tenker på Ramsey og Anne-Mona som var med i første Big Brother. De kalte jenta de fikk for Ramona. Veldig søtt og romantisk, men må si jeg jeg får litt BB- assosiasoner ja... Litt harry kanskje...
sommertiara Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 Kjente en som het det til andrenavn, synes aldri det var noe pent. Minner om Raymond, som er et av de styggeste og mest harry guttenavnene jeg vet om. Er enig med deg i beskrivelsen av en Ramona da
♥Nemi♥ Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Her er det mange over tyve som heter Ramona. Et fint navn, til sterke personligheter ;-)
Suebird Skrevet 6. juli 2013 #8 Skrevet 6. juli 2013 Det er et hardt navn, og ikke spesielt feminint.
Giss Skrevet 6. juli 2013 #10 Skrevet 6. juli 2013 Var på diskotek Ramona en gang så for meg er det en partyjente - men det diskoteket er vist nedlagt så sikkert ikke mange som tenker slik i dag.
Salomine Skrevet 8. juli 2013 #13 Skrevet 8. juli 2013 Syns det er helt ok. Ser for meg ei "fargerik" jente med det navnet
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 9. juli 2013 #15 Skrevet 9. juli 2013 Nei liker det ikke. Men et lignende navn er Simona, det er litt fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå