Gå til innhold

Hva er deres mening om..

Anbefalte innlegg

Skrevet

navnet Ramona?

Det datt bare ned i hodet mitt i natt, og jo mer jeg tenker på det jo mer og mer merker jeg at det er et navn jeg kunne brukt.

Ikke er det så vanlig heller. Har hørt det ved noen anledninger, men trur aldri i mitt liv jeg har møtt/hilst på noen som heter det.

Jeg ser for meg at ei som heter Ramona er ei tøff jente med bein i nesa, som ikke er redd for å si hva hun mener. Litt guttejente men god og snill, sosial og omsorgsfull. Ikke redd for å ta i et tak eller bli møkkete.

Hvordan er en Ramona, for deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En Ramona tilhører ikke en akademisk familie i mine øyne. Litt arbeiderklassepreg over navnet.

Men helt ok navn forsåvidt, ikke stygt eller vakkert, bare helt midt på treet.

Skrevet

Synes det navnet er veldig fint og jeg ser på det som lik linje som Victoria.
 Flott og ordentlig :)

Nå kjenner jeg en Ramona itillegg som er en utrolig herlig jente :)

Skrevet

Tenker på Ramsey og Anne-Mona som var med i første Big Brother. De kalte jenta de fikk for Ramona. Veldig søtt og romantisk, men må si jeg jeg får litt BB- assosiasoner ja... Litt harry kanskje...

Skrevet

Kjente en som het det til andrenavn, synes aldri det var noe pent. Minner om Raymond, som er et av de styggeste og mest harry guttenavnene jeg vet om. Er enig med deg i beskrivelsen av en Ramona da :)

Skrevet

Harry og ikke pent. Synes jeg :)

Skrevet

Her er det mange over tyve som heter Ramona. Et fint navn, til sterke personligheter ;-)

Skrevet

Det er et hardt navn, og ikke spesielt feminint. 

Skrevet

Var på diskotek Ramona en gang så for meg er det en partyjente - men det diskoteket er vist nedlagt så sikkert ikke mange som tenker slik i dag.

Skrevet

Synes ikke Ramona er så fint.

Skrevet

Syns det er helt ok. Ser for meg ei "fargerik" jente med det navnet

Skrevet

Liker det ikke..

Skrevet

Nei liker det ikke.

Men et lignende navn er Simona, det er litt fint :)

Skrevet

Nei ikke pent :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...