Gå til innhold

Barnehagevogn

FirstAidKit

Anbefalte innlegg

Hei! Besøker dere fra småtroll 1-2. Det er straks barnehagestart, og jeg skal kjøpe en sovevogn til datteren vår. Den skal stå i barnehagen. Har dere noen tips? Hun er 19 måneder, hvis det har noe å si. Kommer til å se etter en brukt vogn.

Takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Simo er gode sovevogner til barnehager. Mange er i god kvalitet selv om de er noen år gamle. Er lett å finne brukt, masse av de på finn.no.

Jeg kjøpte Simo til førstemann ble født, Og når nr 2 skulle begynne i barnehagen så var det en selvfølge å bruke den som sovevogn. Eldste var forøvrig sluttet å sove på dagen når han begynte i bhg, så derfor var det ikke aktuelt med sovevogn til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, tusen takk for svar. Vil feks en Emmaljunga Scooter gjøre nytten, eller må jeg se etter type city cross osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest sussie77

Ok, tusen takk for svar. Vil feks en Emmaljunga Scooter gjøre nytten, eller må jeg se etter type city cross osv?

Vi har brukt Emmaljunga scooter som sovevogn til to barn. og den er helt super til det :) En veldig bra vogn ellers også. Så anbefales. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å si at emmaljunga og teutonia har romslige sovevogner med lang liggelengde blir å ta i litt for kraftig, de har alle kun 92cm liggelenge noe som er gjennomsnittslengden til en normal to åring. Skal du ha sovevogn med lang liggelengde må man kjøpe en simo sportsvogn ala den jeg linker til her, den har 105cm liggelenge og kan dermed brukes ut vognperioden

http://www.barnevogn...o/simo-124.html

Anonymous poster hash: dadf1...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har brukt Emmaljunga scooter som sovevogn til to barn. og den er helt super til det :) En veldig bra vogn ellers også. Så anbefales.

Anbefaler deg å titte på simo sportsvogn, som anonym over her skriver så er de romsligst. Vi kjøpte emmaljunga scooter som bhgvogn til jenta vår og når hun var litt over to år så ble den for trang under den bøylen over bena og for kort så hun stanget hode bakerst når hun hadde vinterpose oppi. Endte med å måtte kjøpe en simo sportsvogn som hun da kun brukte i et par mnd før hun sluttet å sove på dagen, det var nedtur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, dere. Valget falt på en Sim kombi, håper den er like lang i ryggen som den sportsvognen 124...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...