Bustetroll Skrevet 5. juli 2013 #76 Skrevet 5. juli 2013 tannkrem-shampo-ketchup-majones(lett i alle fall)-pizza-hundemat Det jeg kom på i slengen jeg holder meg unna av firstprice i alle fall. Smaker rett og slett forjævlig. Nå skal det legges til at jeg ikke personlig har testet hundematen, men på vegne av Solskjær, var ikke en levende boks med mat noe han foretrakk. Det kan vel skje med all hundemat, men i dette tilfelle var det first price, og jeg kjøper aldri det igjen. Du burde ikke gi billigfor til dyr. De er for salte og kan skade dyret ditt. Anonymous poster hash: 1b363...adc Tviler sterkt du Tuller du? Dette er jo noe alle som har peiling på dyr sier. Dyrleger advarer jo faktisk mot det. Anonymous poster hash: 1b363...adc å gi hunden 100% firstprice mat er ikke bra nok nei. Det blir for ensformig og for lite næringsrikt. Men det er ikke skadelig for dyret, det er bare tull. Jeg kjenner mange som gir dyra sine kun billigfor, og de er like kvikke, oppegående og friske hunder som de som får det dyreste. At noen hunder tåler det dårligere enn andre er en annen sak., Men slik er det med alt hundefor. Akkurat som mennesker, foretrekker hunder forskjellig typer mat og reagerer forskjellig på forskjellig mat. Men ikke kom å påstå at det er skadelig å gi en hund en bos med firstprice hundemat, for da hadde de ikke blitt solgt i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #77 Skrevet 5. juli 2013 tannkrem-shampo-ketchup-majones(lett i alle fall)-pizza-hundemat Det jeg kom på i slengen jeg holder meg unna av firstprice i alle fall. Smaker rett og slett forjævlig. Nå skal det legges til at jeg ikke personlig har testet hundematen, men på vegne av Solskjær, var ikke en levende boks med mat noe han foretrakk. Det kan vel skje med all hundemat, men i dette tilfelle var det first price, og jeg kjøper aldri det igjen. Du burde ikke gi billigfor til dyr. De er for salte og kan skade dyret ditt. Anonymous poster hash: 1b363...adc Tviler sterkt du Tuller du? Dette er jo noe alle som har peiling på dyr sier. Dyrleger advarer jo faktisk mot det. Anonymous poster hash: 1b363...adc å gi hunden 100% firstprice mat er ikke bra nok nei. Det blir for ensformig og for lite næringsrikt. Men det er ikke skadelig for dyret, det er bare tull. Jeg kjenner mange som gir dyra sine kun billigfor, og de er like kvikke, oppegående og friske hunder som de som får det dyreste. At noen hunder tåler det dårligere enn andre er en annen sak., Men slik er det med alt hundefor. Akkurat som mennesker, foretrekker hunder forskjellig typer mat og reagerer forskjellig på forskjellig mat. Men ikke kom å påstå at det er skadelig å gi en hund en bos med firstprice hundemat, for da hadde de ikke blitt solgt i det hele tatt. Ja, du vet vel bedre enn dyrleger..... Jeg hadde ikke tort å gamble med livet til dyret mitt, men om du heller vil spare noen kroner, så ok. Flott, liksom... Anonymous poster hash: 1b363...adc
Bustetroll Skrevet 5. juli 2013 #78 Skrevet 5. juli 2013 tannkrem-shampo-ketchup-majones(lett i alle fall)-pizza-hundemat Det jeg kom på i slengen jeg holder meg unna av firstprice i alle fall. Smaker rett og slett forjævlig. Nå skal det legges til at jeg ikke personlig har testet hundematen, men på vegne av Solskjær, var ikke en levende boks med mat noe han foretrakk. Det kan vel skje med all hundemat, men i dette tilfelle var det first price, og jeg kjøper aldri det igjen. Du burde ikke gi billigfor til dyr. De er for salte og kan skade dyret ditt. Anonymous poster hash: 1b363...adc Tviler sterkt du Tuller du? Dette er jo noe alle som har peiling på dyr sier. Dyrleger advarer jo faktisk mot det. Anonymous poster hash: 1b363...adc å gi hunden 100% firstprice mat er ikke bra nok nei. Det blir for ensformig og for lite næringsrikt. Men det er ikke skadelig for dyret, det er bare tull. Jeg kjenner mange som gir dyra sine kun billigfor, og de er like kvikke, oppegående og friske hunder som de som får det dyreste. At noen hunder tåler det dårligere enn andre er en annen sak., Men slik er det med alt hundefor. Akkurat som mennesker, foretrekker hunder forskjellig typer mat og reagerer forskjellig på forskjellig mat. Men ikke kom å påstå at det er skadelig å gi en hund en bos med firstprice hundemat, for da hadde de ikke blitt solgt i det hele tatt. Ja, du vet vel bedre enn dyrleger..... Jeg hadde ikke tort å gamble med livet til dyret mitt, men om du heller vil spare noen kroner, så ok. Flott, liksom... Anonymous poster hash: 1b363...adc Så du har hørt med alle dyrleger og fått bevist at flere hunder har dødd eller fått varige skader av å spise firstpricemat? Hvis det er tilfellet hadde de trukket varen tilbake og ikke fått tillattelse til å selge den. Det stemmer at det ikke er nok næring og ikke sunt å gi hunden et kosthold bestående av kun firstpricefor, men sånn er det jo med det meste. Du gir ikke ungen din KUN brød med geitost hver dag. Og selv om èn eller 10 dyrleger mener det er skadelig, vil det ikke si at det stemmer. Sånn er det jo med menneskemat og. En dag er det farlig å spise poteter , den neste dagen er det ikke. En doktor sier ditt, en annen sier datt. Man velger selv hvem man vil tro på. Men hadde det vært bevist skadelig å spise det, hadde det ikke blitt solgt. Hunden min spiser sjeldent våtfor, og de gangene han fikk det før, kjøpte jeg førstprice eller pedigree fra butikken. Han foretrakk ofte firstprice sin, derfor ble det favoritten. Og han bikker snart 4 år og er livlig og sprek som få, så han har neppe tatt noen sade av å spise litt firstprice
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #79 Skrevet 5. juli 2013 Jeg synes billig-variantene av pesto er forferdelige :s Anonymous poster hash: 5e9fd...1d1 Jeg har alltid synes pesto smaker rart og vondt, men har jo bare prøvd billigemerker så kanskje det er derfor. Du har ikke et tips til en god pesto da, både rød og grønn? Anonymous poster hash: a33c6...98d Lag selv. Har en knallgod oppskrift Anonymous poster hash: 83582...12b
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #80 Skrevet 5. juli 2013 Jeg synes billig-variantene av pesto er forferdelige :s Anonymous poster hash: 5e9fd...1d1 Jeg har alltid synes pesto smaker rart og vondt, men har jo bare prøvd billigemerker så kanskje det er derfor. Du har ikke et tips til en god pesto da, både rød og grønn? Anonymous poster hash: a33c6...98d Lag selv. Har en knallgod oppskrift Anonymous poster hash: 83582...12b Vil du dele? Anonymous poster hash: a33c6...98d
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #81 Skrevet 5. juli 2013 Jeg synes billig-variantene av pesto er forferdelige :s Anonymous poster hash: 5e9fd...1d1 Jeg har alltid synes pesto smaker rart og vondt, men har jo bare prøvd billigemerker så kanskje det er derfor. Du har ikke et tips til en god pesto da, både rød og grønn? Anonymous poster hash: a33c6...98d Lag selv. Har en knallgod oppskrift Anonymous poster hash: 83582...12b Vil du dele? Anonymous poster hash: a33c6...98d Ja gjerne: 140 ml olje 25 gr pinjekjerner. Salt Basilikum 2-3 fedd hvitløk 60 gr parmesan. Kjør hvitløk og parmesan i kjøkkenmaskin/blender/stavmikser først. Bruk en stor potte basilikum. Putt oppi resten og oljen i en jevn stråle. Kjøres ganske glatt. Står ca 5-6 dager i kjøleskap. Nam nam Anonymous poster hash: 83582...12b
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #82 Skrevet 5. juli 2013 tannkrem-shampo-ketchup-majones(lett i alle fall)-pizza-hundemat Det jeg kom på i slengen jeg holder meg unna av firstprice i alle fall. Smaker rett og slett forjævlig. Nå skal det legges til at jeg ikke personlig har testet hundematen, men på vegne av Solskjær, var ikke en levende boks med mat noe han foretrakk. Det kan vel skje med all hundemat, men i dette tilfelle var det first price, og jeg kjøper aldri det igjen. Du burde ikke gi billigfor til dyr. De er for salte og kan skade dyret ditt. Anonymous poster hash: 1b363...adc Tviler sterkt du Tuller du? Dette er jo noe alle som har peiling på dyr sier. Dyrleger advarer jo faktisk mot det. Anonymous poster hash: 1b363...adc å gi hunden 100% firstprice mat er ikke bra nok nei. Det blir for ensformig og for lite næringsrikt. Men det er ikke skadelig for dyret, det er bare tull. Jeg kjenner mange som gir dyra sine kun billigfor, og de er like kvikke, oppegående og friske hunder som de som får det dyreste. At noen hunder tåler det dårligere enn andre er en annen sak., Men slik er det med alt hundefor. Akkurat som mennesker, foretrekker hunder forskjellig typer mat og reagerer forskjellig på forskjellig mat. Men ikke kom å påstå at det er skadelig å gi en hund en bos med firstprice hundemat, for da hadde de ikke blitt solgt i det hele tatt. Ja, du vet vel bedre enn dyrleger..... Jeg hadde ikke tort å gamble med livet til dyret mitt, men om du heller vil spare noen kroner, så ok. Flott, liksom... Anonymous poster hash: 1b363...adc Så du har hørt med alle dyrleger og fått bevist at flere hunder har dødd eller fått varige skader av å spise firstpricemat? Hvis det er tilfellet hadde de trukket varen tilbake og ikke fått tillattelse til å selge den. Det stemmer at det ikke er nok næring og ikke sunt å gi hunden et kosthold bestående av kun firstpricefor, men sånn er det jo med det meste. Du gir ikke ungen din KUN brød med geitost hver dag. Og selv om èn eller 10 dyrleger mener det er skadelig, vil det ikke si at det stemmer. Sånn er det jo med menneskemat og. En dag er det farlig å spise poteter , den neste dagen er det ikke. En doktor sier ditt, en annen sier datt. Man velger selv hvem man vil tro på. Men hadde det vært bevist skadelig å spise det, hadde det ikke blitt solgt. Hunden min spiser sjeldent våtfor, og de gangene han fikk det før, kjøpte jeg førstprice eller pedigree fra butikken. Han foretrakk ofte firstprice sin, derfor ble det favoritten. Og han bikker snart 4 år og er livlig og sprek som få, så han har neppe tatt noen sade av å spise litt firstprice Butikkfor er for salt og vil over tid ødelegger nyrene. Dessverre gjør det maten mer smakfull også, så dyr vil ofte synes det smaker godt. Det er mye som blir solgt som ikke er bra, man skal være bra naiv om man ikke forstår det. Dette er noe de fleste tester viser, og alle dyrleger skriver under på, forresten. Du kan jo spørre din egen dyrlege nesten gang du er der. Anonymous poster hash: 1b363...adc
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #83 Skrevet 5. juli 2013 Jeg synes billig-variantene av pesto er forferdelige :s Anonymous poster hash: 5e9fd...1d1 Jeg har alltid synes pesto smaker rart og vondt, men har jo bare prøvd billigemerker så kanskje det er derfor. Du har ikke et tips til en god pesto da, både rød og grønn? Anonymous poster hash: a33c6...98d Lag selv. Har en knallgod oppskrift Anonymous poster hash: 83582...12b Vil du dele? Anonymous poster hash: a33c6...98d Ja gjerne: 140 ml olje 25 gr pinjekjerner. Salt Basilikum 2-3 fedd hvitløk 60 gr parmesan. Kjør hvitløk og parmesan i kjøkkenmaskin/blender/stavmikser først. Bruk en stor potte basilikum. Putt oppi resten og oljen i en jevn stråle. Kjøres ganske glatt. Står ca 5-6 dager i kjøleskap. Nam nam Anonymous poster hash: 83582...12b Takk Den skal testes, kanskje jeg liker pesto allikevel Anonymous poster hash: a33c6...98d
Bustetroll Skrevet 5. juli 2013 #84 Skrevet 5. juli 2013 tannkrem-shampo-ketchup-majones(lett i alle fall)-pizza-hundemat Det jeg kom på i slengen jeg holder meg unna av firstprice i alle fall. Smaker rett og slett forjævlig. Nå skal det legges til at jeg ikke personlig har testet hundematen, men på vegne av Solskjær, var ikke en levende boks med mat noe han foretrakk. Det kan vel skje med all hundemat, men i dette tilfelle var det first price, og jeg kjøper aldri det igjen. Du burde ikke gi billigfor til dyr. De er for salte og kan skade dyret ditt. Anonymous poster hash: 1b363...adc Tviler sterkt du Tuller du? Dette er jo noe alle som har peiling på dyr sier. Dyrleger advarer jo faktisk mot det. Anonymous poster hash: 1b363...adc å gi hunden 100% firstprice mat er ikke bra nok nei. Det blir for ensformig og for lite næringsrikt. Men det er ikke skadelig for dyret, det er bare tull. Jeg kjenner mange som gir dyra sine kun billigfor, og de er like kvikke, oppegående og friske hunder som de som får det dyreste. At noen hunder tåler det dårligere enn andre er en annen sak., Men slik er det med alt hundefor. Akkurat som mennesker, foretrekker hunder forskjellig typer mat og reagerer forskjellig på forskjellig mat. Men ikke kom å påstå at det er skadelig å gi en hund en bos med firstprice hundemat, for da hadde de ikke blitt solgt i det hele tatt. Ja, du vet vel bedre enn dyrleger..... Jeg hadde ikke tort å gamble med livet til dyret mitt, men om du heller vil spare noen kroner, så ok. Flott, liksom... Anonymous poster hash: 1b363...adc Så du har hørt med alle dyrleger og fått bevist at flere hunder har dødd eller fått varige skader av å spise firstpricemat? Hvis det er tilfellet hadde de trukket varen tilbake og ikke fått tillattelse til å selge den. Det stemmer at det ikke er nok næring og ikke sunt å gi hunden et kosthold bestående av kun firstpricefor, men sånn er det jo med det meste. Du gir ikke ungen din KUN brød med geitost hver dag. Og selv om èn eller 10 dyrleger mener det er skadelig, vil det ikke si at det stemmer. Sånn er det jo med menneskemat og. En dag er det farlig å spise poteter , den neste dagen er det ikke. En doktor sier ditt, en annen sier datt. Man velger selv hvem man vil tro på. Men hadde det vært bevist skadelig å spise det, hadde det ikke blitt solgt. Hunden min spiser sjeldent våtfor, og de gangene han fikk det før, kjøpte jeg førstprice eller pedigree fra butikken. Han foretrakk ofte firstprice sin, derfor ble det favoritten. Og han bikker snart 4 år og er livlig og sprek som få, så han har neppe tatt noen sade av å spise litt firstprice Butikkfor er for salt og vil over tid ødelegger nyrene. Dessverre gjør det maten mer smakfull også, så dyr vil ofte synes det smaker godt. Det er mye som blir solgt som ikke er bra, man skal være bra naiv om man ikke forstår det. Dette er noe de fleste tester viser, og alle dyrleger skriver under på, forresten. Du kan jo spørre din egen dyrlege nesten gang du er der. Anonymous poster hash: 1b363...adc Det er klart det er mye som ikke er bra, men så gjelder det jo å begrense inntaket også. Som sagt, av og til, skader ikke.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #85 Skrevet 5. juli 2013 tannkrem-shampo-ketchup-majones(lett i alle fall)-pizza-hundemat Det jeg kom på i slengen jeg holder meg unna av firstprice i alle fall. Smaker rett og slett forjævlig. Nå skal det legges til at jeg ikke personlig har testet hundematen, men på vegne av Solskjær, var ikke en levende boks med mat noe han foretrakk. Det kan vel skje med all hundemat, men i dette tilfelle var det first price, og jeg kjøper aldri det igjen. Du burde ikke gi billigfor til dyr. De er for salte og kan skade dyret ditt. Anonymous poster hash: 1b363...adc Tviler sterkt du Tuller du? Dette er jo noe alle som har peiling på dyr sier. Dyrleger advarer jo faktisk mot det. Anonymous poster hash: 1b363...adc å gi hunden 100% firstprice mat er ikke bra nok nei. Det blir for ensformig og for lite næringsrikt. Men det er ikke skadelig for dyret, det er bare tull. Jeg kjenner mange som gir dyra sine kun billigfor, og de er like kvikke, oppegående og friske hunder som de som får det dyreste. At noen hunder tåler det dårligere enn andre er en annen sak., Men slik er det med alt hundefor. Akkurat som mennesker, foretrekker hunder forskjellig typer mat og reagerer forskjellig på forskjellig mat. Men ikke kom å påstå at det er skadelig å gi en hund en bos med firstprice hundemat, for da hadde de ikke blitt solgt i det hele tatt. Ja, du vet vel bedre enn dyrleger..... Jeg hadde ikke tort å gamble med livet til dyret mitt, men om du heller vil spare noen kroner, så ok. Flott, liksom... Anonymous poster hash: 1b363...adc Man sparer veldig lite på og kjøpe for butikk kontra for fra dyrlege/dyrebutikk. Jeg har katt og tidligere så spiste hun bare Friskies fra matbutikken. Men så fikk hun problemer med urinveiene og måtte begynne med spesialfor fra dyrlegen. Tok ikke lang tid før jeg fant ut i lengden så var Friskies mye dyrere. Det er mindre næring og mer tomme kalorier i Friskies, så derfor spiste hun mye mer av den maten enn av maten fra dyrlegen. Jeg trodde at mat fra dyrlege/dyrebutikker ville være my dyrere, men tok veldig feil Anonymous poster hash: a33c6...98d
Bustetroll Skrevet 5. juli 2013 #86 Skrevet 5. juli 2013 tannkrem-shampo-ketchup-majones(lett i alle fall)-pizza-hundemat Det jeg kom på i slengen jeg holder meg unna av firstprice i alle fall. Smaker rett og slett forjævlig. Nå skal det legges til at jeg ikke personlig har testet hundematen, men på vegne av Solskjær, var ikke en levende boks med mat noe han foretrakk. Det kan vel skje med all hundemat, men i dette tilfelle var det first price, og jeg kjøper aldri det igjen. Du burde ikke gi billigfor til dyr. De er for salte og kan skade dyret ditt. Anonymous poster hash: 1b363...adc Tviler sterkt du Tuller du? Dette er jo noe alle som har peiling på dyr sier. Dyrleger advarer jo faktisk mot det. Anonymous poster hash: 1b363...adc å gi hunden 100% firstprice mat er ikke bra nok nei. Det blir for ensformig og for lite næringsrikt. Men det er ikke skadelig for dyret, det er bare tull. Jeg kjenner mange som gir dyra sine kun billigfor, og de er like kvikke, oppegående og friske hunder som de som får det dyreste. At noen hunder tåler det dårligere enn andre er en annen sak., Men slik er det med alt hundefor. Akkurat som mennesker, foretrekker hunder forskjellig typer mat og reagerer forskjellig på forskjellig mat. Men ikke kom å påstå at det er skadelig å gi en hund en bos med firstprice hundemat, for da hadde de ikke blitt solgt i det hele tatt. Ja, du vet vel bedre enn dyrleger..... Jeg hadde ikke tort å gamble med livet til dyret mitt, men om du heller vil spare noen kroner, så ok. Flott, liksom... Anonymous poster hash: 1b363...adc Man sparer veldig lite på og kjøpe for butikk kontra for fra dyrlege/dyrebutikk. Jeg har katt og tidligere så spiste hun bare Friskies fra matbutikken. Men så fikk hun problemer med urinveiene og måtte begynne med spesialfor fra dyrlegen. Tok ikke lang tid før jeg fant ut i lengden så var Friskies mye dyrere. Det er mindre næring og mer tomme kalorier i Friskies, så derfor spiste hun mye mer av den maten enn av maten fra dyrlegen. Jeg trodde at mat fra dyrlege/dyrebutikker ville være my dyrere, men tok veldig feil Anonymous poster hash: a33c6...98d Jeg kan legge til, at jeg bryr meg fint lite om pris når det kommer til mat til bikkja. Han får det han trenger uavhengig av pris.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #87 Skrevet 5. juli 2013 Styr unna Coop extra micro popcorn, er helt forferdelig Anonymous poster hash: a33c6...98d De røde pakken, mener du? Her er det favorittsnacksen Smaken er virkelig som baken..Men den "fettreduserte varianten" og den med "smørsmak";- de må jeg si jeg IKKE liker. Den første er veldig "tørr" i munnen på en måte. Den andre lukter VELDIG smør, men smaker ikke som det BURDE ut fra navnet.. Anonymous poster hash: 28e4a...a96
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #88 Skrevet 5. juli 2013 Styr unna Coop extra micro popcorn, er helt forferdelig Anonymous poster hash: a33c6...98d De røde pakken, mener du? Her er det favorittsnacksen Smaken er virkelig som baken..Men den "fettreduserte varianten" og den med "smørsmak";- de må jeg si jeg IKKE liker. Den første er veldig "tørr" i munnen på en måte. Den andre lukter VELDIG smør, men smaker ikke som det BURDE ut fra navnet.. Anonymous poster hash: 28e4a...a96 Husker ikke hvilken type det var, bare at det var Coop merke. popcornet begynte og brenne i mikroen etter 2 minutter Anonymous poster hash: a33c6...98d
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #89 Skrevet 5. juli 2013 tannkrem-shampo-ketchup-majones(lett i alle fall)-pizza-hundemat Det jeg kom på i slengen jeg holder meg unna av firstprice i alle fall. Smaker rett og slett forjævlig. Nå skal det legges til at jeg ikke personlig har testet hundematen, men på vegne av Solskjær, var ikke en levende boks med mat noe han foretrakk. Det kan vel skje med all hundemat, men i dette tilfelle var det first price, og jeg kjøper aldri det igjen. Du burde ikke gi billigfor til dyr. De er for salte og kan skade dyret ditt. Anonymous poster hash: 1b363...adc Tviler sterkt du Tuller du? Dette er jo noe alle som har peiling på dyr sier. Dyrleger advarer jo faktisk mot det. Anonymous poster hash: 1b363...adc å gi hunden 100% firstprice mat er ikke bra nok nei. Det blir for ensformig og for lite næringsrikt. Men det er ikke skadelig for dyret, det er bare tull. Jeg kjenner mange som gir dyra sine kun billigfor, og de er like kvikke, oppegående og friske hunder som de som får det dyreste. At noen hunder tåler det dårligere enn andre er en annen sak., Men slik er det med alt hundefor. Akkurat som mennesker, foretrekker hunder forskjellig typer mat og reagerer forskjellig på forskjellig mat. Men ikke kom å påstå at det er skadelig å gi en hund en bos med firstprice hundemat, for da hadde de ikke blitt solgt i det hele tatt. Ja, du vet vel bedre enn dyrleger..... Jeg hadde ikke tort å gamble med livet til dyret mitt, men om du heller vil spare noen kroner, så ok. Flott, liksom... Anonymous poster hash: 1b363...adc Man sparer veldig lite på og kjøpe for butikk kontra for fra dyrlege/dyrebutikk. Jeg har katt og tidligere så spiste hun bare Friskies fra matbutikken. Men så fikk hun problemer med urinveiene og måtte begynne med spesialfor fra dyrlegen. Tok ikke lang tid før jeg fant ut i lengden så var Friskies mye dyrere. Det er mindre næring og mer tomme kalorier i Friskies, så derfor spiste hun mye mer av den maten enn av maten fra dyrlegen. Jeg trodde at mat fra dyrlege/dyrebutikker ville være my dyrere, men tok veldig feil Anonymous poster hash: a33c6...98d Ja, har merket det samme Folk flest tror det er mye dyrere og gir dyret skadelig for isteden, men det er ikke snakk om mye, nei. Min fikk også store problemer av butikkfor, kjøper nå kun dyrelegefor, og merker utrolig forskjell! Finere pels, finere avføring, sunnere og mindre plager. Går aldri tilbake! Anonymous poster hash: 1b363...adc
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #90 Skrevet 5. juli 2013 Tannkremrn er ikkr god. Anonymous poster hash: fe5e4...30c
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 5. juli 2013 #91 Skrevet 5. juli 2013 tannkrem-shampo-ketchup-majones(lett i alle fall)-pizza-hundemat Det jeg kom på i slengen jeg holder meg unna av firstprice i alle fall. Smaker rett og slett forjævlig. Nå skal det legges til at jeg ikke personlig har testet hundematen, men på vegne av Solskjær, var ikke en levende boks med mat noe han foretrakk. Det kan vel skje med all hundemat, men i dette tilfelle var det first price, og jeg kjøper aldri det igjen. Du burde ikke gi billigfor til dyr. De er for salte og kan skade dyret ditt. Anonymous poster hash: 1b363...adc Tviler sterkt du Tuller du? Dette er jo noe alle som har peiling på dyr sier. Dyrleger advarer jo faktisk mot det. Anonymous poster hash: 1b363...adc å gi hunden 100% firstprice mat er ikke bra nok nei. Det blir for ensformig og for lite næringsrikt. Men det er ikke skadelig for dyret, det er bare tull. Jeg kjenner mange som gir dyra sine kun billigfor, og de er like kvikke, oppegående og friske hunder som de som får det dyreste. At noen hunder tåler det dårligere enn andre er en annen sak., Men slik er det med alt hundefor. Akkurat som mennesker, foretrekker hunder forskjellig typer mat og reagerer forskjellig på forskjellig mat. Men ikke kom å påstå at det er skadelig å gi en hund en bos med firstprice hundemat, for da hadde de ikke blitt solgt i det hele tatt. Ja, du vet vel bedre enn dyrleger..... Jeg hadde ikke tort å gamble med livet til dyret mitt, men om du heller vil spare noen kroner, så ok. Flott, liksom... Anonymous poster hash: 1b363...adc Så du har hørt med alle dyrleger og fått bevist at flere hunder har dødd eller fått varige skader av å spise firstpricemat? Hvis det er tilfellet hadde de trukket varen tilbake og ikke fått tillattelse til å selge den. Det stemmer at det ikke er nok næring og ikke sunt å gi hunden et kosthold bestående av kun firstpricefor, men sånn er det jo med det meste. Du gir ikke ungen din KUN brød med geitost hver dag. Og selv om èn eller 10 dyrleger mener det er skadelig, vil det ikke si at det stemmer. Sånn er det jo med menneskemat og. En dag er det farlig å spise poteter , den neste dagen er det ikke. En doktor sier ditt, en annen sier datt. Man velger selv hvem man vil tro på. Men hadde det vært bevist skadelig å spise det, hadde det ikke blitt solgt. Hunden min spiser sjeldent våtfor, og de gangene han fikk det før, kjøpte jeg førstprice eller pedigree fra butikken. Han foretrakk ofte firstprice sin, derfor ble det favoritten. Og han bikker snart 4 år og er livlig og sprek som få, så han har neppe tatt noen sade av å spise litt firstprice Butikkfor er for salt og vil over tid ødelegger nyrene. Dessverre gjør det maten mer smakfull også, så dyr vil ofte synes det smaker godt. Det er mye som blir solgt som ikke er bra, man skal være bra naiv om man ikke forstår det. Dette er noe de fleste tester viser, og alle dyrleger skriver under på, forresten. Du kan jo spørre din egen dyrlege nesten gang du er der. Anonymous poster hash: 1b363...adc Det er ikke alt som selges som er sunt, for et naivt påstand altså. Det selges sjokoladepålegg fra first price med palmeolje og alt mulig annet dritt, noe jeg ALDRI kunne finne på å gi barna mine. De får den "dyre" varianten av Nugatti noen ganger, men aldri dette billige sjokoladepålegget. Så hvis det selges noe i en butikk, betyr det ikke at det er anbefalt å gi det til mennesker eller dyr.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #92 Skrevet 5. juli 2013 Tannkremrn er ikkr god. Anonymous poster hash: fe5e4...30c Mora mi er tannlege og synes den var forferdelig, både i innhold, smak, konsistens og virkning. Forresten, FP såpe og Shampo lukter bensin. Jeg holder på med motorsport sammen med barna hele vinteren og er svært vant med bensinlukt, så reagerer nesten ikke på det, men til og med jeg synes at hele meg luktet bensin etter å ha dusjet med FP dusjsåpe. Uff! Anonymous poster hash: b695d...8e6
Bustetroll Skrevet 5. juli 2013 #93 Skrevet 5. juli 2013 tannkrem-shampo-ketchup-majones(lett i alle fall)-pizza-hundemat Det jeg kom på i slengen jeg holder meg unna av firstprice i alle fall. Smaker rett og slett forjævlig. Nå skal det legges til at jeg ikke personlig har testet hundematen, men på vegne av Solskjær, var ikke en levende boks med mat noe han foretrakk. Det kan vel skje med all hundemat, men i dette tilfelle var det first price, og jeg kjøper aldri det igjen. Du burde ikke gi billigfor til dyr. De er for salte og kan skade dyret ditt. Anonymous poster hash: 1b363...adc Tviler sterkt du Tuller du? Dette er jo noe alle som har peiling på dyr sier. Dyrleger advarer jo faktisk mot det. Anonymous poster hash: 1b363...adc å gi hunden 100% firstprice mat er ikke bra nok nei. Det blir for ensformig og for lite næringsrikt. Men det er ikke skadelig for dyret, det er bare tull. Jeg kjenner mange som gir dyra sine kun billigfor, og de er like kvikke, oppegående og friske hunder som de som får det dyreste. At noen hunder tåler det dårligere enn andre er en annen sak., Men slik er det med alt hundefor. Akkurat som mennesker, foretrekker hunder forskjellig typer mat og reagerer forskjellig på forskjellig mat. Men ikke kom å påstå at det er skadelig å gi en hund en bos med firstprice hundemat, for da hadde de ikke blitt solgt i det hele tatt. Ja, du vet vel bedre enn dyrleger..... Jeg hadde ikke tort å gamble med livet til dyret mitt, men om du heller vil spare noen kroner, så ok. Flott, liksom... Anonymous poster hash: 1b363...adc Så du har hørt med alle dyrleger og fått bevist at flere hunder har dødd eller fått varige skader av å spise firstpricemat? Hvis det er tilfellet hadde de trukket varen tilbake og ikke fått tillattelse til å selge den. Det stemmer at det ikke er nok næring og ikke sunt å gi hunden et kosthold bestående av kun firstpricefor, men sånn er det jo med det meste. Du gir ikke ungen din KUN brød med geitost hver dag. Og selv om èn eller 10 dyrleger mener det er skadelig, vil det ikke si at det stemmer. Sånn er det jo med menneskemat og. En dag er det farlig å spise poteter , den neste dagen er det ikke. En doktor sier ditt, en annen sier datt. Man velger selv hvem man vil tro på. Men hadde det vært bevist skadelig å spise det, hadde det ikke blitt solgt. Hunden min spiser sjeldent våtfor, og de gangene han fikk det før, kjøpte jeg førstprice eller pedigree fra butikken. Han foretrakk ofte firstprice sin, derfor ble det favoritten. Og han bikker snart 4 år og er livlig og sprek som få, så han har neppe tatt noen sade av å spise litt firstprice Butikkfor er for salt og vil over tid ødelegger nyrene. Dessverre gjør det maten mer smakfull også, så dyr vil ofte synes det smaker godt. Det er mye som blir solgt som ikke er bra, man skal være bra naiv om man ikke forstår det. Dette er noe de fleste tester viser, og alle dyrleger skriver under på, forresten. Du kan jo spørre din egen dyrlege nesten gang du er der. Anonymous poster hash: 1b363...adc Det er ikke alt som selges som er sunt, for et naivt påstand altså. Det selges sjokoladepålegg fra first price med palmeolje og alt mulig annet dritt, noe jeg ALDRI kunne finne på å gi barna mine. De får den "dyre" varianten av Nugatti noen ganger, men aldri dette billige sjokoladepålegget. Så hvis det selges noe i en butikk, betyr det ikke at det er anbefalt å gi det til mennesker eller dyr. Jeg har i alle fall ikke kommet med en slik påstand, da vred du på ordenene mine. Men de hadde ikke hatt lov til å selge det hvis det faktisk var bevist skadelig bare av litt. Hadde alle barn blitt akutt syke av å spise sjokoladepålegget fra firstprice, hadde de ikke solgt det, samme med hundematen. At det KAN være skadelig å spise for mye og for ofte, er jeg helt med på, men i alle slie sammenhenger blir både leger og eneringsfysiologer enige og uenige om hverandre, så det blir opp til hver enkelt hvem man velger å høre på, og ta fornuftige valg selv, Jeg ville aldri satt hunden min på firstprice diett, men å si at det er skadelig å gi , blir for dumt. Det er heller ikke skadelig å gi et barn en brødskive med firstpricesjokoladepålegg 1 gang i måneden. Er 4 cm lag på 10 skiver om dagen derimot. Det er en vesentlig forskjell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå