Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #51 Skrevet 4. juli 2013 tannkrem-shampo-ketchup-majones(lett i alle fall)-pizza-hundemat Det jeg kom på i slengen jeg holder meg unna av firstprice i alle fall. Smaker rett og slett forjævlig. Nå skal det legges til at jeg ikke personlig har testet hundematen, men på vegne av Solskjær, var ikke en levende boks med mat noe han foretrakk. Det kan vel skje med all hundemat, men i dette tilfelle var det first price, og jeg kjøper aldri det igjen. Du burde ikke gi billigfor til dyr. De er for salte og kan skade dyret ditt. Anonymous poster hash: 1b363...adc
Følelsesvims Skrevet 4. juli 2013 #52 Skrevet 4. juli 2013 Hvitløksbaguettene er veldig gode! Frosne grønnsaker er greit, baconet som de selger i 3-pakning på bunnpris er og ok, men sjekk at du ikke får strimler med bare fett
Fruen i huset Skrevet 4. juli 2013 #53 Skrevet 4. juli 2013 Coop sin ferdige risgrøt er veldig god, skal bare varmes i vannbad.
Magia Skrevet 4. juli 2013 #54 Skrevet 4. juli 2013 Åå, glemte trepk. med bacon fra first price. Det er med svor da, men det klippes eller skjæres enkelt vekk, så har man nok bacon til en deilig carbonara
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #55 Skrevet 4. juli 2013 1 kg oppvaskemaskin pulver fra rema 1000. Det er veldig bra. Liker ikke andre billigmarkedet på oppvaskamskinspulver. Anonymous poster hash: e1fb3...26a
ellen-propellen Skrevet 4. juli 2013 #56 Skrevet 4. juli 2013 På Rema så kjøper jeg pasta, rød spagettisaus på glass ( ble best i en eller anna test), kidney bønner, kikerter, mais, grovbrød, hvitløkbaguetter First price sine vårruller er gode, halvstekte baguetter og de har ofte gode kjøtt/fisk produkter til " god helg" tilbud. Bruker også endel entrecote fra first price. Smågodt kjøper jeg på joker fredag eller lørdag. Da har de fast lavpris til 6.90
Mille88 Skrevet 4. juli 2013 #57 Skrevet 4. juli 2013 Liker ikke toalettpapiret til First Price. Kjøper heller lambi (eller lignende mykt) toalettpapir enn det sandpapiret.. Tetter rørene i kloakken gjør det også, så holder meg unna det ;-) Lambi er det verste dopapiret når det kommer til tetting av rør. Flere rørleggere som sier det. Anonymous poster hash: defe3...c9a Har merket det! må skylle ned et og et tørk! hva slags dopapir er bra da i forhold til tetting av rør?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #58 Skrevet 4. juli 2013 First-price bleier er de beste De koster 0,32 øre per bleie mot 2 kroner per bleia i libero Anonymous poster hash: d1c88...93b
Mrs Smith Skrevet 4. juli 2013 #59 Skrevet 4. juli 2013 Lettere å si hva som ikke funker - kommer i farta på pulverkaffen fra coops eget merke (x-tra?) - den smaker jævlig. Anonymous poster hash: 9064e...460 Ja, helt jævlig :-0
Brummla Skrevet 4. juli 2013 #60 Skrevet 4. juli 2013 Fløteisen på boks fra First price smaker også grusomt aldri mer!! Det er ikke fløteis, det er melkeis.. Dvs at den ikke er laget av fløte, men melk..
skjotta Skrevet 4. juli 2013 #61 Skrevet 4. juli 2013 Rema 1000 osten føles som plastikk og smelter ikke.
*Yuna* Skrevet 4. juli 2013 #62 Skrevet 4. juli 2013 (endret) Pålegg Fryst kyllingfilet Våtservietter Svamper og kluter Karbonadedeig Torskefilet Tacoting Hvitløksbaguetter Spagetti og sausen på glass Rødløk og gul løk Paprika i 2 pack Q tips og bomullspads Sprøstekt løk Gulost Liker ikke hamburgerne og syns den ferske kyllingfileten ikke var så fin. Pastaen er også god, men bruker fullkorn. Dette er ting fra First Price Endret 4. juli 2013 av *Yuna*
Fru Ugle Skrevet 4. juli 2013 #63 Skrevet 4. juli 2013 First-price bleier er de beste De koster 0,32 øre per bleie mot 2 kroner per bleia i libero Anonymous poster hash: d1c88...93b Synes de er de stiveste jeg har prøvd....da er Rema sine mykere.
Fru Ugle Skrevet 4. juli 2013 #64 Skrevet 4. juli 2013 Rema 1000 osten føles som plastikk og smelter ikke. Takk, flere som har opplevd det! Laget en gang pizza m billigost fra Rema, osten ville rett og slett ikke smelte!!!! Første gang jeg har opplevd med en ost....kjedelig når posen koster 60 kr...
Bustetroll Skrevet 5. juli 2013 #65 Skrevet 5. juli 2013 tannkrem-shampo-ketchup-majones(lett i alle fall)-pizza-hundemat Det jeg kom på i slengen jeg holder meg unna av firstprice i alle fall. Smaker rett og slett forjævlig. Nå skal det legges til at jeg ikke personlig har testet hundematen, men på vegne av Solskjær, var ikke en levende boks med mat noe han foretrakk. Det kan vel skje med all hundemat, men i dette tilfelle var det first price, og jeg kjøper aldri det igjen. Du burde ikke gi billigfor til dyr. De er for salte og kan skade dyret ditt. Anonymous poster hash: 1b363...adc Tviler sterkt du
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 5. juli 2013 #66 Skrevet 5. juli 2013 First price laks og torsk frossenpakker er helt jævlig. Jeg bruker: *FP pulverkaffe (andre sier den smaker skikkelig vondt men jeg har drukket en så lenge nå at jeg har visst blitt vant til det ) *FP bomullspads,truseinnlegg og bind *FP sjokoladeplegg, juice *FP cherrytomat, paprika, poteter *Coop juice *Coop bleier synes jeg er helt ok, men bruker det sjelden da Pampers er bedre og til samme pris Tja, sikkert mer men var det jeg kom på i farten.
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 5. juli 2013 #67 Skrevet 5. juli 2013 Har forresten prøvd coop gulosten, og kan ikke skjønne at den skal være så bra.. Den er så myk at den smuldrer opp når man skal skjære av den.
nasse nøffen Skrevet 5. juli 2013 #68 Skrevet 5. juli 2013 Spørs vel hva man fokuserer på.. Her er kjøtt og egg fra billigmerker helt uaktuelt. Det har med livskvaliteten til dyra og slaktinga og gjøre + alt annet de dytter i kjøttet... yuk! Vi kjøper dopapir, q-tips, brødposer etc. kan du bevise at dette stemmer???? det er norske varer å da er det ett eget regelverk å følge... dyrene har det neppe noe bedre selv om det står Gilde... jeg tror det er samme dyr jeg, bare merket deres som koster
nasse nøffen Skrevet 5. juli 2013 #69 Skrevet 5. juli 2013 http://www.klikk.no/foreldre/mat/article604508.ece her kan dere se... akkurat like bra.. tilomed mer kjøtt i skinken fra coop
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #70 Skrevet 5. juli 2013 Spørs vel hva man fokuserer på.. Her er kjøtt og egg fra billigmerker helt uaktuelt. Det har med livskvaliteten til dyra og slaktinga og gjøre + alt annet de dytter i kjøttet... yuk! Vi kjøper dopapir, q-tips, brødposer etc. kan du bevise at dette stemmer???? det er norske varer å da er det ett eget regelverk å følge... dyrene har det neppe noe bedre selv om det står Gilde... jeg tror det er samme dyr jeg, bare merket deres som koster Sånn som jeg har forstått det er det helt tilfeldig om et egg havner i Prior-pakken eller First Price-pakken. Eggene skal være ganske nøyaktig like store i prior-pakken, og derfor blir egg som feks er litt mindre puttet i First Price-pakken. Det er de samme eggene fra de samme hønsene, men de blir sortert derfra. Så First Price-hønsene er ikke dårligere enn Prior-hønsene Anonymous poster hash: e24e0...59f
nasse nøffen Skrevet 5. juli 2013 #71 Skrevet 5. juli 2013 Spørs vel hva man fokuserer på.. Her er kjøtt og egg fra billigmerker helt uaktuelt. Det har med livskvaliteten til dyra og slaktinga og gjøre + alt annet de dytter i kjøttet... yuk! Vi kjøper dopapir, q-tips, brødposer etc. kan du bevise at dette stemmer???? det er norske varer å da er det ett eget regelverk å følge... dyrene har det neppe noe bedre selv om det står Gilde... jeg tror det er samme dyr jeg, bare merket deres som koster Sånn som jeg har forstått det er det helt tilfeldig om et egg havner i Prior-pakken eller First Price-pakken. Eggene skal være ganske nøyaktig like store i prior-pakken, og derfor blir egg som feks er litt mindre puttet i First Price-pakken. Det er de samme eggene fra de samme hønsene, men de blir sortert derfra. Så First Price-hønsene er ikke dårligere enn Prior-hønsene Anonymous poster hash: e24e0...59f det var det ja, å sånn er det med kjøttet også... de peneste bitene kalles gilde, og resten blir solgt som noe annet=) like bra, bare litt skjeve=)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #72 Skrevet 5. juli 2013 Jeg kjøper billigoster og "river" de i blenderen når jeg skal ha det på pizza, lasange osv. Funker helt fint og den smelter... Hvis dere skal leve billig så lag mat fra bunnen av, gjerne i store porsjoner som du fryser ned. Kjøp ting når de er på tilbud eks tørrvarer kan helt fint stå i skapet lenge. Lag middagslister osv. Anonymous poster hash: 73109...6bf
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #73 Skrevet 5. juli 2013 First price ovnsbakt leverpostei og syltetøy er kjempe godt Anonymous poster hash: ae82d...02a
wilmus Skrevet 5. juli 2013 #74 Skrevet 5. juli 2013 Spørs vel hva man fokuserer på.. Her er kjøtt og egg fra billigmerker helt uaktuelt. Det har med livskvaliteten til dyra og slaktinga og gjøre + alt annet de dytter i kjøttet... yuk! Vi kjøper dopapir, q-tips, brødposer etc. kan du bevise at dette stemmer???? det er norske varer å da er det ett eget regelverk å følge... dyrene har det neppe noe bedre selv om det står Gilde... jeg tror det er samme dyr jeg, bare merket deres som koster Spørs vel hva man fokuserer på.. Her er kjøtt og egg fra billigmerker helt uaktuelt. Det har med livskvaliteten til dyra og slaktinga og gjøre + alt annet de dytter i kjøttet... yuk! Vi kjøper dopapir, q-tips, brødposer etc. kan du bevise at dette stemmer???? det er norske varer å da er det ett eget regelverk å følge... dyrene har det neppe noe bedre selv om det står Gilde... jeg tror det er samme dyr jeg, bare merket deres som koster Kjøttet til first price kommer fra Flatland .(kjøttbyen) Du kan jo selv lese deg opp om regelbrudd og avvik der i forrhold til nortura som slakter for gilde. Det er rett og slett kvalmt. Griser som ikke får mat og vann på to døgn, hysterisk redde og stressa, måkt inn på alt for liten plass osv osv. Når det er sagt spiser vi ikke gildekjøtt heller, med mindre det er økologisk. Vi har griser på gården selv, som går ute og koser seg i skogen. Disse spiser vi med god samvittighet. Egg og kylling er på samme måten, jeg driter i om det er first price eller prior. Grøsser bare jeg tenker på hvordan de dyra lever (og dør) for at vi skal kunne ete billig mat. Kjøper økologisk kylling, og spiser egg fra tuppene på gården.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #75 Skrevet 5. juli 2013 tannkrem-shampo-ketchup-majones(lett i alle fall)-pizza-hundemat Det jeg kom på i slengen jeg holder meg unna av firstprice i alle fall. Smaker rett og slett forjævlig. Nå skal det legges til at jeg ikke personlig har testet hundematen, men på vegne av Solskjær, var ikke en levende boks med mat noe han foretrakk. Det kan vel skje med all hundemat, men i dette tilfelle var det first price, og jeg kjøper aldri det igjen. Du burde ikke gi billigfor til dyr. De er for salte og kan skade dyret ditt. Anonymous poster hash: 1b363...adc Tviler sterkt du Tuller du? Dette er jo noe alle som har peiling på dyr sier. Dyrleger advarer jo faktisk mot det. Anonymous poster hash: 1b363...adc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå