Fru Ugle Skrevet 4. juli 2013 #26 Skrevet 4. juli 2013 Jeg synes billig-variantene av pesto er forferdelige :sAnonymous poster hash: 5e9fd...1d1 Jeg har alltid synes pesto smaker rart og vondt, men har jo bare prøvd billigemerker så kanskje det er derfor. Du har ikke et tips til en god pesto da, både rød og grønn? Anonymous poster hash: a33c6...98d [/quotePesto(grønn) kjøpt på Prix (deres eget merke Coop) synes jeg smaker best, har prøvd mange. Hjemmelaget slår selvfølgelig ingen butikk-kjøpte!
Fru Ugle Skrevet 4. juli 2013 #27 Skrevet 4. juli 2013 Liker ikke toalettpapiret til First Price. Kjøper heller lambi (eller lignende mykt) toalettpapir enn det sandpapiret.. Tetter rørene i kloakken gjør det også, så holder meg unna det ;-) Lambi er det verste dopapiret når det kommer til tetting av rør. Flere rørleggere som sier det. Anonymous poster hash: defe3...c9a Har merket det! må skylle ned et og et tørk!
Fru Ugle Skrevet 4. juli 2013 #28 Skrevet 4. juli 2013 Taco-ting. Smaker ikke forskjell. Anonymous poster hash: 3a53b...8cf Billig-taco krydder (fra Rema) merker jeg stor forskjell på... Veldig salt synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #29 Skrevet 4. juli 2013 Her var jeg uenig med mange:) Jeg digger first price sitt jordbærsyltetøy. Dopapiret er også bra synes jeg. Ellers kjøper vi en del pasta på Rema, husker ikke merket, men det koster 2-4 kroner for en relativt stor pose. Xtra sin håndsåpe er en favoritt (first price sin lukter ikke godt). Brusen fra first price er en ener, kjempegod. Tenker du må bare prøve deg fram for å finne dine favoritter. Anonymous poster hash: ecd1e...557
Bustetroll Skrevet 4. juli 2013 #30 Skrevet 4. juli 2013 tannkrem-shampo-ketchup-majones(lett i alle fall)-pizza-hundematDet jeg kom på i slengen jeg holder meg unna av firstprice i alle fall.Smaker rett og slett forjævlig. Nå skal det legges til at jeg ikke personlig har testet hundematen, men på vegne av Solskjær, var ikke en levende boks med mat noe han foretrakk. Det kan vel skje med all hundemat, men i dette tilfelle var det first price, og jeg kjøper aldri det igjen.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #31 Skrevet 4. juli 2013 Rema sine billige produkter er ofte ca 1 kr billigere enn tilsvarende hos first price. På juvik (Askøy) har de en ok kaffe til kun kr 2,90 for pakken (heter ambero kaffe) Hakkete tomater koster 4 kr Anonymous poster hash: 78217...1f8
millemille Skrevet 4. juli 2013 #32 Skrevet 4. juli 2013 Fra først price kjøper jeg: paprika, cherrytomater, noen ganger avokado, frossen kyllingfilet, bacon, egg, appelsinjuice, hvitløksbaguetter, hermetisk mais, kaviar, håndsåpe. Ikke kjøp: oppvaskmiddelet, middagsris, dusjsåpe. Dette var det jeg kom på i farta
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #33 Skrevet 4. juli 2013 First price sin ketchup er veldig god. Kun 6,90 Anonymous poster hash: 78217...1f8
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #34 Skrevet 4. juli 2013 Rema sin taco dinner kit = 7,90 Anonymous poster hash: 78217...1f8
Gjest lemon-aid Skrevet 4. juli 2013 #35 Skrevet 4. juli 2013 Liker ikke toalettpapiret til First Price. Kjøper heller lambi (eller lignende mykt) toalettpapir enn det sandpapiret.. Tetter rørene i kloakken gjør det også, så holder meg unna det ;-) Lambi er det verste dopapiret når det kommer til tetting av rør. Flere rørleggere som sier det. Anonymous poster hash: defe3...c9a Sikkert begge deler.. Men resirkulert, billig papir løser seg ikke like bra opp, og KAN tette rørene.. :-P
Frøken Ubesluttsom Skrevet 4. juli 2013 #36 Skrevet 4. juli 2013 (endret) First Price servelaten er veldig god, mye bedre enn Gilde sin faktisk. Og mye billigere. Samme med kokt skinke... Ikke så mye "hvite prikker" i den fra first price som det er i Gilde sin. Ellers er kjøttdeigen fra first price også veldig god, jeg merker ikke stor forskjell, kneip brødet til first price smaker som alle andre kneip brød, men kneip brød i seg sjøl er jo ikke det brødet jeg liker best da, cola free som first price har smaker også helt greit. Kjøper heller den enn cola zero, da first price sin koster 13 kr med pant. Og ketchup da. First price ketchupen koster ca 8 kr og flaska er ganske mye større enn vanlig idun. Smaker bedre og syns jeg. Ellers kommer jeg ikke på noe mer, men mye som er helt som andre produkter, bare billigere Endret 4. juli 2013 av Scaniabusslastebilmjau
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #37 Skrevet 4. juli 2013 liker ikke first price sin frosne torskefileter, æsj og fysj, blæh!!!! Ellers har jeg ikke smakt annet som jeg kan klage på. Anonymous poster hash: 7bb65...c57
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 4. juli 2013 #38 Skrevet 4. juli 2013 First price tøymykner liker jeg godt. Bleier fra Rema 1000 er kjempebra og myye billigere! First price kyllinglår er bra Eldorado hakkede tomater er bra Bananer (First price) er like bra som vanlige, bare at de er minder Likte IKKE: Dusjsåpe fra First Price Fiskeboller fra First Price Dopapir fra First Price
Gjest Anybody Skrevet 4. juli 2013 #39 Skrevet 4. juli 2013 Laksen er god. Vatservietter fra Unik, billigst, svabemerket og gode. Håndsåpen er helt kurant. Q-tips er like bra der som dyrere typene. Bananer er bananer FP er gode. Eplene er gode på smak, men blir fort myke! Synges også salamien er god. Og pølsene, en av få pølsetyper uten melk!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #40 Skrevet 4. juli 2013 hakkede tomater, tomatpuré, løk (sånn kilos nett). Anonymous poster hash: f95e9...281
wilmus Skrevet 4. juli 2013 #41 Skrevet 4. juli 2013 Spørs vel hva man fokuserer på.. Her er kjøtt og egg fra billigmerker helt uaktuelt. Det har med livskvaliteten til dyra og slaktinga og gjøre + alt annet de dytter i kjøttet... yuk! Vi kjøper dopapir, q-tips, brødposer etc. http://www.osloby.no/nyheter/Refser-Oslo-slakteri-for-utallige-regelbrudd-7062149.html Her er en av grunnene til at billigkjøtt er helt uaktuelt i denne husholdningen.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #42 Skrevet 4. juli 2013 First Price ostepop. Stor pose kr 19.- Nam nam Anonymous poster hash: a6183...87d
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #43 Skrevet 4. juli 2013 Sprøløk Anonymous poster hash: 18ffb...991
DramaMama Skrevet 4. juli 2013 #44 Skrevet 4. juli 2013 Dere som sier fløteisen er fæl... Guess what - det er ikke fløteis, det er melkeis, og det står tydelig merket på boksen, så det er helt riktig at det ikke finnes fløte i den. Jeg synes den smaker helt greit, ikke så tung som andre vaniljeistyper. Ellers kjøper jeg div grønnsaker fra First Price. Styrer spesielt unna skinken, hvitosten og vaskepulveret. Tacokrydderet er grusomt.
Fru Ugle Skrevet 4. juli 2013 #45 Skrevet 4. juli 2013 Liker ikke toalettpapiret til First Price. Kjøper heller lambi (eller lignende mykt) toalettpapir enn det sandpapiret.. Tetter rørene i kloakken gjør det også, så holder meg unna det ;-) Lambi er det verste dopapiret når det kommer til tetting av rør. Flere rørleggere som sier det.Anonymous poster hash: defe3...c9a Sikkert begge deler.. Men resirkulert, billig papir løser seg ikke like bra opp, og KAN tette rørene.. :-P First Price sitt dasspapir løser seg opp mens du tørker deg !
Papegøyeblomst Skrevet 4. juli 2013 #46 Skrevet 4. juli 2013 Pinneisen fra FP er veldig god, samme med saftisen fra Rema Rema kaffe Rema syltetøy Rema vaskepulver/skyllemiddel FP kyllingfilet FP kyllinglår FP nakkekoteletter FP karbonadedeig FP frossen laksefilet
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #47 Skrevet 4. juli 2013 Remaosten er helt grei, kan også anbefale billigproduktene til ICA, om dere har det i nærheten. Müslien er bra, juicen (Fruitland), Rema sitt lettsyltetøy funker fint, 100% brødet på Kiwi og Grovbrød på Rema er sunt og godt hvis du ikke får til å bake selv (mine brød blir aldri gode). FistPrice egg 18 pk (egg er egg, men frittgående er vel mer etisk å kjøpe), Solvinge produkter er bra. Pass på når det tilbud på vaskemidler og ellers andre ting dere uansett kjøper (10er marked, 40% på alt fra Lilleborg etc.). Noen ganger er det 40% på alr fra Pierre Robert, som har gode produkter i ull bl.a. Et tips er å kjøpe fryste bær (jordbær, bringebær eller skogsbærblanding, Eldorado er bra) ha i en kasserolle sammen med litt vann (ca 1,5 dl per pakke bær), kjør glatt med stavmikser og ha i så mye sukker du vil (smak deg frem, men husk at det blir litt surere når det fryser) Ha i ispinneformer, blir populær fruktis for ungene og du får mange ut av en pakke bær til 15 kr. Gidder du kan du bare ha det i fryseren i en bolle og røre av og til, så blir det en god, enkel sorbet, supergodt til mørk sjokolagekake. Brune bananer blir gode lunchmuffins, jeg bruker denne oppskriften: http://www.berg-familiebarnehage.no/Nettsider/Oppskrifter/BANANMUFFINS.pdf (bytt gjerne ut melk med vann og dropp rosiner om det ikke er populært, Du kan også bare bruke sammalt mel, litt kardemomme eller kanel er godt). Anonymous poster hash: c939b...0d1
Håper<3 Skrevet 4. juli 2013 #48 Skrevet 4. juli 2013 FP:frosne kyllingfileternakkekoteletterplastposerpaprikaløk og rødløkkarbonadedeigkjøttpølser (er faktisk mer kjøtt i disse enn i gilde sine)tørkerull (den hvite som ikke loer)håndsåpeRema 1000:bleier (supermyke og aldri uhell)
Gjest lemon-aid Skrevet 4. juli 2013 #49 Skrevet 4. juli 2013 Liker ikke toalettpapiret til First Price. Kjøper heller lambi (eller lignende mykt) toalettpapir enn det sandpapiret.. Tetter rørene i kloakken gjør det også, så holder meg unna det ;-) Lambi er det verste dopapiret når det kommer til tetting av rør. Flere rørleggere som sier det.Anonymous poster hash: defe3...c9a Sikkert begge deler.. Men resirkulert, billig papir løser seg ikke like bra opp, og KAN tette rørene.. :-P First Price sitt dasspapir løser seg opp mens du tørker deg ! Offda hehe..!
Gjest lemon-aid Skrevet 4. juli 2013 #50 Skrevet 4. juli 2013 Dere som sier fløteisen er fæl... Guess what - det er ikke fløteis, det er melkeis, og det står tydelig merket på boksen, så det er helt riktig at det ikke finnes fløte i den. Jeg synes den smaker helt greit, ikke så tung som andre vaniljeistyper. Ellers kjøper jeg div grønnsaker fra First Price. Styrer spesielt unna skinken, hvitosten og vaskepulveret. Tacokrydderet er grusomt. Det visste jeg faktisk ikke Men fløte eller ikke fløte, det smaker bæsj uansett! Vaniljeis for meg bør være ordentlig :-D Ikke noe lettvariant for meg, da lar jeg heller være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå