Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Hvilke produkter er gode og er det noen som er dårlige? Vi må virkelig tenke økonomisk i en tid fremover nå, og har skeiet ut altfor mye med mathandlingen og vi kaster også utrolig mye. Så her har vi mye å spare. Idag handlet jeg en hel pose med first price til 180 kr, hadde nok kostet meg rundt 300 med andre merker, om ikke mer. Trenger råd og tips fra dere erfarne damer Anonymous poster hash: ec113...f64
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Vi bruker mye entrecote, og her er det mye å spare! God kvalitet er det også. Anonymous poster hash: fed4e...f4b
<3 2G <3 Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Ekstra pasta holder jeg meg unna for den smaker bare mel synes jeg. Ellers er jeg rimelig fornøyd med alt jeg har prøvd.
☆☆☆ Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Handler kun eit begrensa utval billigprodukt. Frossen kyllingfilet og laksefilet er greit i first price, juice er også ok. Ellers kjem eg ikkje på noko i farta.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 Lettere å si hva som ikke funker - kommer i farta på pulverkaffen fra coops eget merke (x-tra?) - den smaker jævlig. Anonymous poster hash: 9064e...460
fikas Skrevet 4. juli 2013 #6 Skrevet 4. juli 2013 First price kaviar inneholder mer rogn enn mills - den er litt bleikere i fargen pga lavere innhold av tomatpure. FP koster 8,90 (eller er det 9,8?) mens mills er opp mot 17kr...
fikas Skrevet 4. juli 2013 #7 Skrevet 4. juli 2013 Eldorado hakkede tomater koster 11kr/kg mot andre merker som koster alt fra 23-50kr/kg. Jeg bruker det mye i tomatsuppe og pastasauser, pizzasaus ol. Kan ikke si jeg smaker prisforskjellen.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #8 Skrevet 4. juli 2013 mye av kjøtt pålegget som er billigprodukter smaker ikke godt. tannkrem er ikke å anbefale. Ellers resten slik som do papir, såpe, bleier, våt servietter, sminke fjerner. krem, yoghurt, smør, egg, ost, prim, juice, saft, brus, ketchup, sprøstekt løk, frokost blanding, pizza fyll, supper, lasagne, makrell i tomat, Penger å spare på mye. Kanskje bare noen kr på hver vare men blir noen kr totalt. Anonymous poster hash: 55f2d...713
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #9 Skrevet 4. juli 2013 Hvitløksbaguettene fra Euroshopper synes jeg er de beste, og de er billige Anonymous poster hash: a33c6...98d
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #10 Skrevet 4. juli 2013 Styr unna Coop extra micro popcorn, er helt forferdelig Anonymous poster hash: a33c6...98d
Gjest lemon-aid Skrevet 4. juli 2013 #11 Skrevet 4. juli 2013 Liker ikke toalettpapiret til First Price. Kjøper heller lambi (eller lignende mykt) toalettpapir enn det sandpapiret.. Tetter rørene i kloakken gjør det også, så holder meg unna det ;-)
Gjest lemon-aid Skrevet 4. juli 2013 #12 Skrevet 4. juli 2013 Fløteisen på boks fra First price smaker også grusomt aldri mer!!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #13 Skrevet 4. juli 2013 Jeg synes påleggene er greie jeg, er de så ille da? Nettopp spist en hel pakke med first price skinke, kan ikke si den var dårlig akkurat. Har kjøpt servelaten også. Tenkte å handle kyllingfileten senere, men så leste jeg et sted at rema hadde 2kg kyllingfilet for 80 kr? Anonymous poster hash: ec113...f64
DaTuMa Skrevet 4. juli 2013 #14 Skrevet 4. juli 2013 Vi kjøper den frosne kyllingfileten og laks. Ville ikke kjøpt spaghetti og pasta, det smaker mel. Tacoproduktene er greie
Sol-regn-latter Skrevet 4. juli 2013 #15 Skrevet 4. juli 2013 Fløteisen på boks fra First price smaker også grusomt aldri mer!! Ja den smaker vann med vaniljesmak synes jeg :/ tror ikke det er mye deilig fløte i den
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #16 Skrevet 4. juli 2013 Jeg synes billig-variantene av pesto er forferdelige :s Anonymous poster hash: 5e9fd...1d1
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #17 Skrevet 4. juli 2013 Jeg elsker håndsåpa til First Price, den lukter så godt! (Den hvite) Ellers synes jeg rema 1000 sin appelsinjuice er bedre enn de dyre. Og rema sine bleier er bra. Anonymous poster hash: 876c5...be4
wilmus Skrevet 4. juli 2013 #18 Skrevet 4. juli 2013 Spørs vel hva man fokuserer på.. Her er kjøtt og egg fra billigmerker helt uaktuelt. Det har med livskvaliteten til dyra og slaktinga og gjøre + alt annet de dytter i kjøttet... yuk! Vi kjøper dopapir, q-tips, brødposer etc.
Light of my life Skrevet 4. juli 2013 #19 Skrevet 4. juli 2013 Syntes Rema jevnt over har best kvalitet på sine billigprodukter!
Magia Skrevet 4. juli 2013 #20 Skrevet 4. juli 2013 Må si meg enig i at rema sine produkter holder litt høyere kvalitet enn first price, extra osv. Har ikke undersøkt så nøye med næringsinnhold da, så for min del går det på smak og følelsen av produktene. Rema sine bleier er absolutt best, og superbillige. Dopapiret er også bedre enn first price sitt.
Løvinna30 Skrevet 4. juli 2013 #21 Skrevet 4. juli 2013 Her handles det First price / Coop EggSkinke (den er god altså)Ost, både i skiver og og en hel. Coop sin ost ble testvinner forresten! Dopapir, tørkerull Håndsåpe "Zalo" FP lukter kjempegodt GrønnsåpeKlorinInnimellom fruktAll billig frysevareJucie SmmøreostTaco dinner Kit (shell, tacosaus, krydder, alt til under en tier!!!)FiskepinnerDet meste er veldig greit egentlig
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #22 Skrevet 4. juli 2013 Liker ikke toalettpapiret til First Price. Kjøper heller lambi (eller lignende mykt) toalettpapir enn det sandpapiret.. Tetter rørene i kloakken gjør det også, så holder meg unna det ;-) Lambi er det verste dopapiret når det kommer til tetting av rør. Flere rørleggere som sier det. Anonymous poster hash: defe3...c9a
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #23 Skrevet 4. juli 2013 Taco-ting. Smaker ikke forskjell. Anonymous poster hash: 3a53b...8cf
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #24 Skrevet 4. juli 2013 Jeg synes billig-variantene av pesto er forferdelige :s Anonymous poster hash: 5e9fd...1d1 Jeg har alltid synes pesto smaker rart og vondt, men har jo bare prøvd billigemerker så kanskje det er derfor. Du har ikke et tips til en god pesto da, både rød og grønn? Anonymous poster hash: a33c6...98d
Fru Ugle Skrevet 4. juli 2013 #25 Skrevet 4. juli 2013 First Price har bra frossen kylling og laks. Liker Colaen også. Såpe, bomullpads, bind, tamponger er bra, IKKE BLEIENE -kjempestive-. Syltetøyet smaker kun sukker, lite bær i det. Forferdelig fiskegrateng. Generelt har jeg merket meg at billige produkter som har blandet mat-ingrediensene, ofte smaker veeeeldig rart. Tror de putter masse underlige ting i dem. Hadde styrt unna pølser, ferdig-pizza, lasagne ol. Tenker bare at det fullt mulig inneholder hestekjøtt, palmeolje, avfall fra slakting (ben, skinn og innvoller). Det er jo en grunn til at det er så billig... Ferske "rene" produkter er bra, som sjampinjong, gulrøtter, bananer osv... Da får du mye for pengene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå