Gå til innhold

Dere som handler first price og andre billigprodukter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke produkter er gode og er det noen som er dårlige? Vi må virkelig tenke økonomisk i en tid fremover nå, og har skeiet ut altfor mye med mathandlingen og vi kaster også utrolig mye. Så her har vi mye å spare. 

Idag handlet jeg en hel pose med first price til 180 kr, hadde nok kostet meg rundt 300 med andre merker, om ikke mer.

Trenger råd og tips fra dere erfarne damer ;) 

Anonymous poster hash: ec113...f64

Fortsetter under...

Skrevet

Vi bruker mye entrecote, og her er det mye å spare! God kvalitet er det også.

Anonymous poster hash: fed4e...f4b
Skrevet

Ekstra pasta holder jeg meg unna for den smaker bare mel synes jeg. Ellers er jeg rimelig fornøyd med alt jeg har prøvd.

Skrevet

Handler kun eit begrensa utval billigprodukt. Frossen kyllingfilet og laksefilet er greit i first price, juice er også ok. Ellers kjem eg ikkje på noko i farta.

Skrevet

Lettere å si hva som ikke funker - kommer i farta på pulverkaffen fra coops eget merke (x-tra?) - den smaker jævlig.

Anonymous poster hash: 9064e...460
Skrevet

First price kaviar inneholder mer rogn enn mills - den er litt bleikere i fargen pga lavere innhold av tomatpure. FP koster 8,90 (eller er det 9,8?) mens mills er opp mot 17kr...

Annonse

Skrevet

Eldorado hakkede tomater koster 11kr/kg mot andre merker som koster alt fra 23-50kr/kg. Jeg bruker det mye i tomatsuppe og pastasauser, pizzasaus ol. Kan ikke si jeg smaker prisforskjellen.

Skrevet

mye av kjøtt pålegget som er billigprodukter smaker ikke godt. tannkrem er ikke å anbefale.

Ellers resten slik som

do papir, såpe, bleier, våt servietter, sminke fjerner.  krem, yoghurt, smør, egg, ost, prim, juice, saft, brus, ketchup, sprøstekt løk, frokost blanding, pizza fyll, supper, lasagne, makrell i tomat,  Penger å spare på mye. Kanskje bare noen kr på hver vare men blir noen kr totalt.

Anonymous poster hash: 55f2d...713
Skrevet

Hvitløksbaguettene fra Euroshopper synes jeg er de beste, og de er billige

Anonymous poster hash: a33c6...98d
Skrevet

Styr unna Coop extra micro popcorn, er helt forferdelig

Gjest lemon-aid
Skrevet

Liker ikke toalettpapiret til First Price. Kjøper heller lambi (eller lignende mykt) toalettpapir enn det sandpapiret.. Tetter rørene i kloakken gjør det også, så holder meg unna det ;-)

Gjest lemon-aid
Skrevet

Fløteisen på boks fra First price smaker også grusomt :P aldri mer!!

Skrevet

Jeg synes påleggene er greie jeg, er de så ille da? Nettopp spist en hel pakke med first price skinke, kan ikke si den var dårlig akkurat. Har kjøpt servelaten også. Tenkte å handle kyllingfileten senere, men så leste jeg et sted at rema hadde 2kg kyllingfilet for 80 kr?

Anonymous poster hash: ec113...f64

Annonse

Skrevet

Vi kjøper den frosne kyllingfileten og laks.

Ville ikke kjøpt spaghetti og pasta, det smaker mel.

Tacoproduktene er greie

Skrevet

Fløteisen på boks fra First price smaker også grusomt :P aldri mer!!

Ja den smaker vann med vaniljesmak synes jeg :/ tror ikke det er mye deilig fløte i den :)

Skrevet

Jeg synes billig-variantene av pesto er forferdelige :s

Anonymous poster hash: 5e9fd...1d1

Skrevet

Jeg elsker håndsåpa til First Price, den lukter så godt! (Den hvite) Ellers synes jeg rema 1000 sin appelsinjuice er bedre enn de dyre. Og rema sine bleier er bra.

Anonymous poster hash: 876c5...be4
Skrevet

Spørs vel hva man fokuserer på.. Her er kjøtt og egg fra billigmerker helt uaktuelt. Det har med livskvaliteten til dyra og slaktinga og gjøre + alt annet de dytter i kjøttet... yuk!

Vi kjøper dopapir, q-tips, brødposer etc. 

Skrevet

Syntes Rema jevnt over har best kvalitet på sine billigprodukter!

Skrevet

Må si meg enig i at rema sine produkter holder litt høyere kvalitet enn first price, extra osv. Har ikke undersøkt så nøye med næringsinnhold da, så for min del går det på smak og følelsen av produktene. Rema sine bleier er absolutt best, og superbillige. Dopapiret er også bedre enn first price sitt. 

Skrevet

Her handles det First price / Coop 

Egg
Skinke (den er god altså)
Ost, både i skiver og og en hel. Coop sin ost ble testvinner forresten! 
Dopapir, tørkerull 
Håndsåpe 
"Zalo"   FP lukter kjempegodt 
Grønnsåpe
Klorin
Innimellom frukt
All billig frysevare
Jucie

Smmøreost
Taco dinner Kit (shell, tacosaus, krydder, alt til under en tier!!!)
Fiskepinner

Det meste er veldig greit egentlig :)

Skrevet

Liker ikke toalettpapiret til First Price. Kjøper heller lambi (eller lignende mykt) toalettpapir enn det sandpapiret.. Tetter rørene i kloakken gjør det også, så holder meg unna det ;-)

Lambi er det verste dopapiret når det kommer til tetting av rør. Flere rørleggere som sier det.

Anonymous poster hash: defe3...c9a

Skrevet

Taco-ting. Smaker ikke forskjell.

Anonymous poster hash: 3a53b...8cf
Skrevet

Jeg synes billig-variantene av pesto er forferdelige :s

Anonymous poster hash: 5e9fd...1d1

Jeg har alltid synes pesto smaker rart og vondt, men har jo bare prøvd billigemerker så kanskje det er derfor. Du har ikke et tips til en god pesto da, både rød og grønn?

Skrevet

First Price har bra frossen kylling og laks. Liker Colaen også. Såpe, bomullpads, bind, tamponger er bra, IKKE BLEIENE -kjempestive-. Syltetøyet smaker kun sukker, lite bær i det. Forferdelig fiskegrateng. Generelt har jeg merket meg at billige produkter som har blandet mat-ingrediensene, ofte smaker veeeeldig rart. Tror de putter masse underlige ting i dem. Hadde styrt unna pølser, ferdig-pizza, lasagne ol. Tenker bare at det fullt mulig inneholder hestekjøtt, palmeolje, avfall fra slakting (ben, skinn og innvoller). Det er jo en grunn til at det er så billig...

Ferske "rene" produkter er bra, som sjampinjong, gulrøtter, bananer osv... Da får du mye for pengene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...