Gå til innhold

Hvilken bilstol etter babysetet?

sologsommer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi hadde besafe izi go som babysete og har nylig byttet til besafe X3. er kjempe fornøyd og har brukt det på storesøster og. vi sjekket bilstol tester 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Me kjøpte nettopp cybex sirona, det va genialt! Det snur eg mot dørå, så kan eg sette inni og ta ut mini. Litt bedre for ryggen nå når han begynner å bli så stor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Besafe izi Plus. Ufattelig bra! Jenta vår har allerede sovet flere ganger i bilstolen, og trives så godt med å kjøre. Hun likte ikke å sitte i bil med babysetet. Sikkerheten er også uvurderlig, da vi ser hun sitter støtt, godt, og ganske så fast i setet som er koblet stramt opp mot passasjersetet foran og setet bak. Anbefales sterkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Besafe izi kid og multitech til storebror. Izi kid kjøpte vi først, som er 9 til 18 kg. multitech går til 25 kg. tror det siste hadde blitt noe stort med en gang ved skifte, men izi kid var helt supert. Han satt veldig godt I det. Tror vi byttet da Han var 9-10 mnd. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har Cybex sirona til yngstemann. Veldig fornøyd med det :) Kjempegreit å kunne snu sete mot seg når barnet skal ut og inn + flere sittestillinger. Har Britax Multitec til storesøster, ikke så fornøyd med det.

Anonymous poster hash: 55d0e...b43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også Cybex Sirona, og er veldig fornøyd med det. Det kan brukes fra 0-18 kg. Snuppa på snart 7 mnd sitter godt i setet (bakovervendt, selvsagt). Cybex'en er litt mindre plasskrevende enn Besafe, har jeg hørt. Setet har også kommet godt ut i test :-)

Endret av Lucianna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sybex sirona. Byttet da van var 9 mnd (10,5 kg)

Elsker det. Kom best ut i test også

Endret av Lisse_01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har besafe izi kid izofix combi. Byttet da han var 6 mnd. Han sitter noe bratt, selv i den mest bakoverlente posisjon, og hodet faller fram når han sover dypt.

Våken er han superfornøyd, sitter godt og kommer høyt opp.

Jeg angrer på at vi kjøpte med izofix, uten izofix finnes det nemlig en kloss man kan ha under stolen i fotenden, slik at stolen vippes noe mer bak. Izofixstolene har en tendens til å gjøre det motsatte, tippe stolen opp da den skal festes så dypt nede inne i ryggstøtten til bilens sete.

Men det kommer til å bli en helt super stol når han blir noe større (i alder, selv er han stor som en 1 åring, derav tidlig bytte fra babystol).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blev cybex Sirona :)

Noen der har prøvet og ha de fremovervendt med puten?

Endret av sologsommer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...