Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 har fått en kul på leggen, og er litt usikker på hva det kan være. tenkte å høre her, hvor det finnes så mange kloke damer med forskjellige erfaringer ikke vondt, kun litt smerter i kneet de siste ukene, men tror ikke dette har noen sammenheng. kulen kommer og går litt som den vil og er myk å kjenne på og trykker jeg hardt på den, blir den borte. noen som vet hva det kan være? er jo redd for blodpropp, men når jeg googlet det, blir man vvisst dårlig og får vondt og der er ikke jeg. Anonymous poster hash: 055b3...e96
HvittHus Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Mannen min har en slik og det skyldtes rask fremrykkning i ulendt terreng. Spøk til side. Han falt over en stubb og slo leggen under militærøvelse og det har deretter dannet seg en permanent kul som er myk og kan trykkes inn.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Legen neste.... ?! tenker du det er noe som trenger raskt legetilsyn? synes det er pinlig å komme hvis det er en "tulleting" hi Anonymous poster hash: 055b3...e96
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Mannen min har en slik og det skyldtes rask fremrykkning i ulendt terreng. Spøk til side. Han falt over en stubb og slo leggen under militærøvelse og det har deretter dannet seg en permanent kul som er myk og kan trykkes inn. ja, jeg går jo turer en par ganger i uken, men det har jeg gjort en stund, og ikke er det i ulendt terreng og ikke har jeg ramla heller denne kulen vises ikke hele tiden. kun når jeg står i en viss stilling virker det som. hi Anonymous poster hash: 055b3...e96
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #6 Skrevet 3. juli 2013 Fettklump Anonymous poster hash: 8393c...e43
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #7 Skrevet 3. juli 2013 Åreknute? Anonymous poster hash: 27f56...614
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #8 Skrevet 3. juli 2013 takk for svar:) ja åreknute kanskje. det er jo ikke farlig hi Anonymous poster hash: 055b3...e96
LeTwinsA Skrevet 4. juli 2013 #9 Skrevet 4. juli 2013 Legen neste.... ?! tenker du det er noe som trenger raskt legetilsyn? synes det er pinlig å komme hvis det er en "tulleting" hi Anonymous poster hash: 055b3...e96 haha synes også alt er pinlig å dra til legen med, men er litt redd slike kuler... iallefall om de bare plutselig dukker opp....
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #10 Skrevet 4. juli 2013 Legen neste.... ?! tenker du det er noe som trenger raskt legetilsyn? synes det er pinlig å komme hvis det er en "tulleting" hi Anonymous poster hash: 055b3...e96 haha synes også alt er pinlig å dra til legen med, men er litt redd slike kuler... iallefall om de bare plutselig dukker opp.... ja, jeg skal til legen i begynnelsen av august. så hvis den fortsatt er der eller har endret seg på noe vis, så skal jeg ta det opp med legen, kanskje hi Anonymous poster hash: 055b3...e96
Anonym bruker Skrevet 20. april 2018 #11 Skrevet 20. april 2018 Fant du ut hva det Var?? Har akkurat lik klump på leggen. Vises bare i en viss posisjon. Løp i ulemt terreng igår. Kulen min er øm da. Anyone?? Er livredd for alt her. Anonymkode: 0c7e6...bdc
Anonym bruker Skrevet 20. april 2018 #12 Skrevet 20. april 2018 Min ble iallefall helt borte. Var aldri hos legen med den. HI Anonymkode: 3f8a2...804
Anonym bruker Skrevet 20. april 2018 #13 Skrevet 20. april 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Min ble iallefall helt borte. Var aldri hos legen med den. HI Anonymkode: 3f8a2...804 Gjorde den vondt? For meg føles det som at jeg har slått meg der, dunket meg. Men er jo ingen blå-merke, bare en tydelig hard kul under huden. Burde jeg engste meg?? Anonymkode: 0c7e6...bdc
Anonym bruker Skrevet 20. april 2018 #14 Skrevet 20. april 2018 Det er 5 år siden så jeg kan ikke huske hvordan det føltes annet enn hva jeg beskrev i hi, der hadde jeg ikke direkte smerte i kulen. Om du burde engste deg kan ikke jeg svare på. Jeg var jo der du er. Men min ble altså borte av seg selv. Så min anbefaling til deg er at du tar en tur til lege dersom den blir større eller skaper ubehag. Anonymkode: 3f8a2...804
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå