Gå til innhold

Vin mellom eggløsning og mens. Farlig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :) Jeg tror at man skal leve og kose seg som man ønsker til det viser en positiv test.. Jeg har også erfaring selv fra sist svangerskap.. Når jeg levde livet som jeg ville uten å tenke på fruktbarheten og slappet av så satt spiren med en gang.. Når jeg stresset med å bli gravid og også levde som gravid, ble jeg ikke gravid.. Kan være en tilfeldighet altså, men kos deg og nyt vinen din du med god samvittighet :)

Vel det står jo skrevet at nerveanlegget ol. Blir utviklet i uke 3, altså før en positiv test. Om du kan leve med god samvittighet om du har positiv test i hånda, så ta ett glass vin eller to. Om du ikke kan det- la være.

Vi vet ikke hvor lite som skal til og hvor tidlig så jeg tar ingen kjangser og holder meg edru ..

I påsken hadde jeg el,da både drakk jeg og samboeren min og vi tok også i bruk jacuzzien.

Samboeren min har svake svømmere og vi skulle begynne på prøverør nå til høsten,men jeg ble gravid jeg:)

Er idag 16+4, så tror det er bare tull å ikke kunne kose seg og nyte alkohol i prøvetiden.

Lykke til med prøvinga:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...