Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det var kun en lege der sa de..så jeg måtte ringe og høre om jeg kunne komme å få svaret samme dag...men må da kunne gå ann å ta samme blodprøva på lokalt sykehus og ringe og fortelle verdiene for å få svar..

Hei

Du kan ta en del blodprøver hos fastlegen evt. gynekologen din. Har de ikke dette tilbudet gir legen deg rekvisasjon til blodprøve og du velger selv hvor du går for å ta prøven blandt de nevnte steder som står på denne rekvisasjonen.

Jeg bruker å ta blodprøver hos Furstsenteret i Oslo sentrum. Analyselabben f.eks Furst meddeler fastlegen din resultatet og deretter gir legen deg beskjed.

Annonse

IVF-seksjonen på Riksen har kun "helt" stengt uke 29, så de svarer i telefon resten av juli selv om det ikke er noe behandling da. Ellers kan jo graviditetstest rekvireres av fastlegen hvis det blir lenge å vente. Hcg skal være over 20 på ca dag 12 etter innsett för at det skal være positivt.

IVF-seksjonen på Riksen har kun "helt" stengt uke 29, så de svarer i telefon resten av juli selv om det ikke er noe behandling da. Ellers kan jo graviditetstest rekvireres av fastlegen hvis det blir lenge å vente. Hcg skal være over 20 på ca dag 12 etter innsett för at det skal være positivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...