Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #1 Skrevet 3. juli 2013 Skal en tur til Sverige i morgen og vi er uerfarne på svenskehandel;-) Anonymous poster hash: 9dfe9...ef8
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 Har du barn som får D-vitamindråper lønner det seg å kjøpe i Sverige, halve prisen Sminke er faktisk ofte dyrere i Sverige enn i Norge, så ikke kjøp dette uten å sjekke pris. Min mascara var nesten 30 kroner dyrere i Sverige! Skal du handle på polet, finner du også her ting som er dyrere i Sverige, så sjekk priser.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Ja, bleier og våtservietter osv, er dyrere i Sverige. MME kan være lurt å kjøpe der Klær og sånt er ofte litt billigere, og så får du jo kursen i tillegg. Husk å betal med visa eller svenske kroner hvis de spør, så får du dagens kurs i din bank, ikke butikkens kurs, den er alltid dårligere
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 Vaskemiddel og diverse Anonymous poster hash: cfc94...d3a
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #5 Skrevet 3. juli 2013 Babyutstyr er billigere i sverige, som voksiposer, vogner, lekegrinder, osv. altså de store tingene. Vi har handlet alt av vårt babyutstyr i sverige og har spart tusenvis av kroner både på prisforskjell og valutakurs. Du må bare sjekke opp priser i norge og sammenligne i sverige og i tillegg ta med valutakursen. Vaskemiddel pleier å være mye billigere i sverige, ala vanish osv... Anonymous poster hash: fe4ff...c2e
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #7 Skrevet 3. juli 2013 Hårfarge, nesespray, pinex/ibux, shampo/balsam, dopapir, tørkerull, inotynol (på apoteket)er ca halv pris av hva den koster her hjemme, Lay's potetgull, får som regel 2 for 30.- Og Capri Sonne ja får vel 4x10 for 100.- Så masse billig utenom mat. Anonymous poster hash: 87b0c...ff6
DaTuMa Skrevet 3. juli 2013 #8 Skrevet 3. juli 2013 Apotekvarer. Større utvalg uten resept, og mye billigere. Handler mer på apoteket enn i matbutikken når jeg er i sverige
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #9 Skrevet 3. juli 2013 caprisonne, barneutstyr, vaskemidler og tøymykner, munnskyld, det meste av apotekvarer er billigere, inotyol salven som vi bruker her er under halv pris i sverige, :-) klær, sko, godteri, chips, barnemat, Bleier og våtservietter er dyrere enn i norge, Anonymous poster hash: d13fd...917
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 3. juli 2013 #10 Skrevet 3. juli 2013 Stort sett alt på apoteket er billigere i Sverige, jeg kjøper Aco Miniderm der, halve (!!!) prisen.. Klær, dill dall til hjemmet. Som nevnt over er faktisk bleier osv dyrere i Sverige, men annet enn det kommer jeg ikke på noe som koster mer der enn her i Norge.
kaklemor Skrevet 3. juli 2013 #11 Skrevet 3. juli 2013 Jeg kjøper alltid to-tre store flasker med skyllemiddel i sverige på eurocash.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #12 Skrevet 3. juli 2013 Hvordan er det med sykkelutstyr? Skulle hatt en sykkelvogn Anonymous poster hash: 327f0...4b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå