Gå til innhold

Stakkars meg innlegg...

Anbefalte innlegg

Bare fem dager igjen til planlagt ks nå! Men, det føles ut som 5 uker - for har vært våken i over to døgn igjen nå :-/

Skal skrives inn på fredag, og da håper jeg egentlig de kan bare legge meg inn, og gi meg hjelp til å sove - mens barnet kan overvåkes..... Ellers så vet jeg ikke hvordan jeg holde ut! Er i bevegelse stort sett hele tiden pga de helsikes beina, så får ikke slappet av heller.

Sytsytklagklag

Endret av Miss Impatient
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144061764-stakkars-meg-innlegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg, og vet hvordan du har det!!

12 dager til ks her, og jeg sliter som f***! Oppkast, kvalme, svimmel, vond rygg, mangel på søvn, vonde kynnere, hodepine osv. Spurte pent om å få ks noen dager før, men neida! Er ikke viktig å ta hensyn til mor, så lenge barnet har det bra. *sukk*

Hvor lenge før har du ks? :)

Heldigvis ikke lenge igjen da, selv om jeg har full forståelse for ay det føles som en evighet :(

Føler med deg, og vet hvordan du har det!!

12 dager til ks her, og jeg sliter som f***! Oppkast, kvalme, svimmel, vond rygg, mangel på søvn, vonde kynnere, hodepine osv. Spurte pent om å få ks noen dager før, men neida! Er ikke viktig å ta hensyn til mor, så lenge barnet har det bra. *sukk*

Hvor lenge før har du ks? :)

Heldigvis ikke lenge igjen da, selv om jeg har full forståelse for ay det føles som en evighet :(

Akkurat på tidspunktet for ks kan jeg nok ikke klager; termin 25 juli, ks ble først satt til 18 juli. Deretter fikk jeg det fremskyndet til 15 juli, men etter at flegene skjønte jeg ikke kom til å holde ut lenger, endret de dato igjen til 8 juli.

Blir vel 17 dager før termin da! Har du forsøkt å få ditt ks fremskyndet da? Jeg måtte holde på endel uker før det gikk!

Syntes faktisk meget synd på deg jeg. Vet ikke om jeg hadde taklet en hverdag uten søvn når dagene er lange nok som de er. Å gå rundt slik som du har gjort er jo ikke bra i det hele tatt men du er tøff som har holdt ut og holder ut ennå. Om fem dager har du premien din og jeg håper det vil bli mye bedre for deg og dine da :) Jeg har dårlig nattesøvn men sammenlignet med deg skal jeg aldri mer klage og heller nyte det jeg får av søvn. Jeg er utrolig heldig som har det så bra som jeg har det denne gangen men ja jeg er lei og lengter etter å se lillemann så litt syt og klag blir det uansett ;) Vi er jo en gjeng gravide her og mange som har termin rundt samme tid så det er godt og vite at noen kan ha litt forståelse for er ikke alle rundt meg i hvertfall som forstår like godt alltid ;) Men tommelen opp for deg og fortsatt lykke til :)

Fem dager igjen! Vil jo tro de må gjøre noe for deg på fredag, du kan jo ikke ligge der uten å sove rett før ks.

Huff, stakkars deg!! Har jo problemer selv med rls nå i svangerskapet, men kun om natta, heldigvis *bankibordet*

Jeg er en uke på overtid nå, så hvis det ikke skjer noe blir jeg satt i gang på mandag! Vi får telle ned sammen! :) Klem til deg!!

Jeg ringte igjen i går, er helt ferdig pga mangel på næring og søvn. Men, neida. Så lenge han i magen har det supert er det ingen grunn til å fremskynde. Jaja.

Så, nå er jeg innstilt på å gå til den 15, og tenker det er en bonus om det skjer noe av seg selv før den tid. (Selv om hastesnitt ikke er noe jeg ønsker egentlig)

Det er fryktelig slitsomt å gå sånn iværtfall, ingen tvil om det. Har fribilett til føden da, får komme og gå som jeg vil fram til ks. Men jeg ser ingen grunn til å være der! Blir bare mer stressa av å ikke ha kontroll på heimen ;)

Annonse

Jeg ringte igjen i går, er helt ferdig pga mangel på næring og søvn. Men, neida. Så lenge han i magen har det supert er det ingen grunn til å fremskynde. Jaja.

Så, nå er jeg innstilt på å gå til den 15, og tenker det er en bonus om det skjer noe av seg selv før den tid. (Selv om hastesnitt ikke er noe jeg ønsker egentlig)

Det er fryktelig slitsomt å gå sånn iværtfall, ingen tvil om det. Har fribilett til føden da, får komme og gå som jeg vil fram til ks. Men jeg ser ingen grunn til å være der! Blir bare mer stressa av å ikke ha kontroll på heimen ;)

Føler med deg! Men bra du har den innstillinga du har da... :-)

Jeg er innlagt på sykehuset nå, fått morfin for å så sove. Ser ut som jeg blir her fram til ks på mandag, for avlastning.

God klem og lykke til :-)

Føler med deg! Men bra du har den innstillinga du har da... :-)

Jeg er innlagt på sykehuset nå, fått morfin for å så sove. Ser ut som jeg blir her fram til ks på mandag, for avlastning.

God klem og lykke til :-)

Så utrolig bra du får noe å sove på!! :) masse lykke til på mandag, så følger jeg hakk i hæl uka etter! :)

God fødselsklem til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...