Gå til innhold

Mislykket medisinsk abort

AB<3

Anbefalte innlegg

Jeg tok en medisinsk abort 21mai. Var på etterkontroll 4-5 uker etterpå og der var det en sprell levende bebis på 14uker! Jeg har nå valgt å fullføre graviditeten, en senabort var ikke aktuelt for min del!  Men nå sliter jeg med MANGE bekymringer og tanker rundt dette..

Noen andre som har opplevd dette?

Fortsetter under...

Hei! Jeg har ikke opplevd det samme, men skulle ønske jeg at jeg gjorde det.. Har nylig vært igjennom en medisinsk abort og leste da at det er en viss prosent hvor aborten ikke lykkes.

Skjønner godt at du valgte å gjennomføre svangerskapet og at ting er litt komplisert nå som situasjonen er snudd helt opp ned. Hva slags bekymringer og tanker har du? Det finnes rådgivningstjenester, Amathea, som har helsepersonell til disposisjon for samtaler rundt graviditet. Tror det kan være et lurt steg å få noen til å hjelpe deg med å sortere tanker og følelser og som kan komme med veiledning ifht økonomi, bosituasjon o.l

Ønsker deg all lykke <3 jeg er helt sikker på at alt kommer til å gå veldig fint!

Sender deg en god klem.. Du er heldig som får muligheten til å "angre" valget ditt..

Anonymous poster hash: b9984...f92

• 1 måned senere...

Jeg tok en medisinsk abort 21mai. Var på etterkontroll 4-5 uker etterpå og der var det en sprell levende bebis på 14uker! Jeg har nå valgt å fullføre graviditeten, en senabort var ikke aktuelt for min del!  Men nå sliter jeg med MANGE bekymringer og tanker rundt dette..

Noen andre som har opplevd dette?

Du har en liten fighter i magen som vil komme til deg og verden ;) Trur du kommer til å bli overlykkelig over at det ikke funket. Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...