Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gikk på vekta nå, 1,5kg opp :( jeg er sååå forferdelig kvalm for tiden og klarer ikke å bli veldig sulten så jeg spiser veldig ofte....kanskje stramme inn på middagsmengden, for jeg spiser veldig mye middag nå...er jeg stappmett så er jeg ikke så kvalm og uvel...får vel bare tåle denna kvalmen, jeg har 15kg for mye fra forrige svangerskap og føler meg ikke akkurat no særlig fra før..blæh :(

Fortsetter under...

Jeg har ikke gått opp, men er heller ikke kommet så langt da (5+5). Puppene er enorme for meg å være, jeg synes det er så rart, jeg har ganske sm pupper :)

Når det gjelder vekten, så føler jeg meg ikke så veldig bra, iom at jeg bare spiser og sitter i ro hele dagen. Har så syyykt lyst å trene nå, men tør ikke siden legen sa nei, men skal til han om en uke, så da skal jeg ta det opp igjen :)

Annonse

Jeg har gått opp 2,5 kg tror jeg. Har fått sånn sinnsyk matlyst SAMTIDIG som jeg er kvalm. Veldig slitsomt. Og kjempe kjempe trøtt hele tiden.. Tror jeg gikk enda raskere opp sist. Er 10+1 i dag. Har ikke så mye fra før så det syns ganske fort på meg..:/

Opp en kilo. Småspiser også hele dagen, kvalmen er tilbake etter en kort uke uten... Tror ikke jeg gikk opp så fort sist, men så syns jeg jo allerede jeg har mage. Ja, ja - vi får bare ta imot kiloen med glede! Og større pupper tas imot med takk! :D  Her er det mindre enn noen gang etter ammingen ble avsluttet i fjor.

Når er det egentlig vanlig at puppene begynner å vokse? Har ikke merket noe forskjell jeg, har omtrent ikke vært om engang og jeg er straks 8 uker. Kunne godt tenkt meg litt mer, hehe :-) har ikke gått opp noe enda, men deg kommer vel tidsnok :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...